سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در یادواره شهدای روحانی: درسی که شهدا امروز به ما می دهند درس «لبیک یا خامنه ای» است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 400 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.05.15
 
انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۷:۰۴:۳۶
کد خبر: 7471




به گزارش “صبح زرند” ، امروز اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان زرند با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مسئولین این شهرستان در محل حسینیه ثارالله سپاه شهرستان زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مسئول ستاد یادواره شهدای روحانی زرند در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و روز دختر گفت: از همه کسانی که در برپایی این یادواره همکاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: خوشحالیم که یاور رهبری، نماینده خبرگان و مایه افتخار استان کرمان آیت الله سیداحمد خاتمی دعوت ما را پذیرفتند و در مراسم شهدای روحانی زرند حضور یافتند.

ابراهیمی اظهار داشت: شهدای روحانیت مصداق آیه شریفه «یاأیها الذین آمنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقوا الله لعلکم تفلحون» هستند چرا که آنها اهل صبر بودند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و هم مرزبان کشور و هم مرزبان اعتقادات و باورهای مردم بودند.

وی ادامه داد: قشر روحانیت نسبت به دیگر اقشار جامعه جلودار در جبهه و دفاع از میهن بودند و شهرستان زرند با تقدیم ۲۴شهید روحانی نسبت به جمعیتش، در بین شهرستانهای استان کرمان پیشتاز بود.

مسئول ستاد یادواره شهدای روحانی زرند با بیان خاطراتی از شهدای روحانی زرند تصریح کرد: درسی که شهدا امروز به ما می دهند درس «لبیک یا خامنه ای» است و درس ولایتمداری، دشمن ستیزی و استکبارستیزی است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.