سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: با خاطیان فیش‌های حقوقی برخورد جدی صورت گیرد/ برجام تجربه‌ای بود که نشان داد به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 395 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.05.15
 
انتشار: جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۲۰:۴۸:۰۳
کد خبر: 7483




به گزارش “صبح زرند” ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در زرند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فیش‌های حقوقی برخی مدیران دستگاه‌های دولتی و بازتاب آن در جامعه اظهار داشت: جای تعجب است که با وجود دستگاه‌های نظارتی این اقدام صورت گرفته است.

وی اعتماد مردم به نظام اسلامی را بزرگترین سرمایه نظام دانست و گفت: برای بازگرداندن اعتماد عمومی باید با خاطیان برخورد جدی و شدید صورت گیرد و حقوق‌های دریافتی را به بیت‌المال باز گردانند.

خطیب جمعه زرند با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به جامعه خبرنگاران بویژه خبرنگاران شهرستان زرند گفت: قلم خبرنگاران باید در جهت خیر به جامعه و کشور باشد و در کنار پیگیری مشکلات مردم، دستاوردهای نظام را نیز برای جامعه تبیین کند.

وی افزود: خبرنگاران و رسانه ها باید منافع ملی و منطقه ای را به منافع و غرض ورزی های شخصی ترجیح دهند.

ابراهیمی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون روند اجرای برجام عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد، برجام تجربه‌ای خیلی خوب بود.

وی گفت: بنا بر توافقات صورت گرفته انتظار داشتیم آمریکایی‌ها تحریم‌های ظالمانه خود را علیه جمهوری اسلامی لغو کنند، اما تحریم‌ها را اضافه هم کردند و بازی‌های جدیدی را علیه ایران اسلامی در آورده و مسائلی مانند بلوکه کردن اموال ایران و … مطرح است.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.