سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

وظیفه صالحین این است که نگذارد حرف ولایت روی زمین بماند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 393 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1395.05.29
 
کد خبر : 12917
۱۳۹۵/۰۵/۲۹- تعداد بازدید :دسته بندی : آخرین خبرها, فرهنگی کلمات کلیدی : اخبار زرند,امام جمعه زرند,زرند,زرند نیوز


به گزارش زرند نیوز امام جمعه زرند در ابتدای این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت به تعدادی از برکت های مادی و معنوی امام رضا علیه السلام در مسیر حرکت به سمت توس از جمله شفا دادن کسی که توسط دزدان لال شده بود و حضور در تشیع جنازه و گفتن اینکه اعمال شبعیان بر ما عرضه می شود ، دعا برای کوهسنگی و تراشیدن دیگ و خواندن حدیث سلسله الذهب در جمع بیست هزار نفری مردم نیشابوراشاره کردند.

وی افزود: حدیث سلسله الذهب تمام قرآن است و دو مساله توحید و ولایت که زیر پایه های اسلام ناب هستند را مطرح می کند . حدیثی که شرط صحت اعمال را ولایت می داند

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بعضی از علماء وصیت کردن این حدیث را در قبرشان بگذارند و وقتی آنها را در خواب دیدند گفتند: که این حدیث باعث رحمت خدا به آنها شده و در جاهایی علماء با این حدیث مریض ها را شفا می دادند .

سرمربی صالحین بیان کردند ولایت فقیه در ادامه ولایت اهل بیت است و کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته و در موردش سکوت کند اسلام او ناب و توحیدی نیست.
امام جمعه زرند با اشاره به موضوع جریان شناسی صدر اسلام که در خطبه های نماز جمعه مطرح شده گفتند : تنها دوست داشتن و پذیرفتن ولایت کافی نیست بلکه مهم تبعیت و پیروی کامل از ولی است . به عنوان مثال رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر مسایل مهم فرهنگی و سیاسی و اقتصادی گوشزد کردند و به عنوان بسیجی و شجره طیبه صالحین وظیفه داریم کاری کنیم حرف ولی روی زمین نماند. فقط دوستی کافی نیست بلکه اطاعت و تبعیت است که انسان را سعادتمند می کند تاریخ هم شهادت می دهد هر جایی که تبعیت از ولایت شده انسان ها سعادتمند شدند و برعکس اگر حرف ولایت گوش داده نشد از همان نقطه ضربه خوردیم .

وی افزود برای ایجاد شرایط ظهور ما باید سر تاپا گوش به فرمان ولی باشیم واین کار باعث آمادگی ما برای گوش سپردن به فرمان امام زمان علیه السلام می شود و بالاترین امادگی اطاعت محض از فرامین رهبر جامعه اسلامی است.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.