سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پزشکان، خط مقدم سلامت جامعه هستند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 409 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.06.01
 
انتشار: دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ / ساعت ۲۰:۰۸:۵۵- کد خبر: 7568




به گزارش خبرنگار “صبح زرند” ، اول شهریورماه همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت دانشمند و حکیم ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و به پاس بزرگداشت این ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران ، این روز به نام پزشک نامیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند به همراه صادق زاده معاونت فرمانداری ، قویدل دادستان ، زمانی فرماندهی سپاه ، چوگانی فرمانده نیروی انتظامی و سلطانی رئیس ادارهتبلیغات اسلامی شهرستان زرند با حضور در بیمارستان سینا و بیمارستان امام علی (ع) زرند، این روز بزرگ را به همه پزشکان بزرگوار و سخت کوش عرصه علم و عمل، تبریک و تهنیت عرض نمودند .

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند دراین دیداراظهار داشت: پزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند لذا می توان گفت پزشکان، خط مقدم سلامت جامعه هستند و حرفه پزشکی بواسطه سر و کار داشتن با جان انسان در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و هیچ قداستی بالاتر از این نیست که فرد تمام تلاش خود را برای نجات جان انسانی معطوف دارد.

علی صادق زاده معاونت فرمانداری زرند نیز در این بازدید از خدمات شبانه روزی و دلسوزانه پزشکان شهرستان قدردانی کرد و گفت: پزشکی همان‌طور که در احادیث نیز تصریح‌ شده شغلی معنوی است زیرا این پزشکان هستند که با عنایت خداوند به بیماران حیات دوباره می بخشند.

عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند نیز با قدردانی از اقدامی که به نام‌گذاری روز تولد بوعلی سینا به عنوان روز پزشک منجر شد از پزشکی به عنوان حرفه‌ای مقدس نام برد و گفت: این حرفه، حرفه مورد نیاز جوامع است و لازم است از پزشکان بعنوان طلایه داران عرصه علم و دانش به نیکی یاد کنیم .


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.