سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته دولت: بزرگترین دست‌آورد شعار مرگ بر آمریکا می‌تواند ایجاد اشتغال و کار باشد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 365 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.06.03
 
کد خبر : 48408
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : 3 شهریور, 1395 - 12:31



به گزارش صدای زرند،‌ امام جمعه شهرستان زرند در مراسم افتتاح نمایشگاه دست‌آوردهای هفته دولت ادارات و نهادهای شهرستان زرند با تمسک به آیات و روایات بیان داشت: بزرگترین دست‌آورد شعار مرگ بر آمریکا می‌تواند ایجاد اشتغال و کار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی ضمن عرض تبریک هفته دولت به همه دولت مردان اظهارداشت: من دست خدمتگذاران صدیق این نظام را می بوسم. رسول خدا می فرمایند: سرآمد همه خوبی‌ها دو چیز است “الایمان بالله، و نفع لعباد الله”، انسان باید به آفریدگار خویش ایمان داشته باشد و از ناحیه این باور منشا خیر و برکت و نفع برای بندگان خدا باشد، شما مسئولان و دولتمردان که خدمتگذار و اهل خیر هستید این دو خصلت را خداوند به برکت این نظام و شهدا به شما داده است که باید قدردان این نعمت باشید.

وی افزود: به فرمایش امام حسین (ع) حوائج مردم به سوی شما نعمت است و از این نعمت خسته نشوید و شکر این نعمت هم خدمت کردن به مردم است.

نماینده ولی فقیه در زرند در ادامه روایت از رسول خدا (ص) اظهار داشت: سرآمد همه‌ی بدی‌ها “شرک بالله، و ضرر لعباد الله” اینکه انسان آفریدگار خویش را نبیند و منشا ضرر برای بندگان خدا باشد بدترین سرآمد است.

وی گفت: عملکرد شما، عملکرد نظام است، بنابراین خدمات خود را برای مردم بازگو کنید تا روز به روز اعتقاد مردم به اسلام و این نظام بیشتر شود. خدمت شما، خدمت به قرآن و نماز، خدمت به امید مردم نسبت به نظام دینی است و ناامیدی مردم از نظام دینی بالاترین ضرر است.

حجت الاسلام ابراهیمی در بحث خدمات دولت به بحث سلامت اشاره و بیان داشت: دولت در بخش خدمات سلامت رکورددار است و در حال حاضر بیمار باید فقط 10 درصد از هزینه‌ی بیمارستان را بپردازد و رایگان نمودن زایمان طبیعی خدمت بزرگی به مردم و تولید نسل است که با این کار به اسلام هم کمک شد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاالله روزی برسد که یک جوان در شهرستان بیکار نباشد. ما باید به همت شما مدیران و مسئولان به این قله برسیم و از همه شرکت‌هایی که ایجاد اشتغال و کار می کنند صمیمانه تشکر می کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با دعوت از سرمایه‌گزاران جهت سرمایه گذاری در شهرستان زرند گفت: آغوش شهرستان برای سرمایه‌گذاران باز است و ما همه امکانات را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنیم.

وی گفت: شهرستان زرند تنها شهرستانی است که چرخه تولید فولاد در آن کامل است و فولاد در آینده تحول بزرگی در داخل این شهرستان به وجود می‌آورد؛ لذا می‌طلبد سرمایه‌گذارن همت کنند و در این شهرستان سرمایه‌گذاری خود را آغاز نمایند.

برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.