سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند : قدرت دفاعی و تهاجمی و موشکهای ایران سایه جنگ را برداشت نه برجام

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 433 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.07.02
 
انتشار: جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۳۷:۰۲
کد خبر: 7793




به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک مجدد عید غدیر که در این هفته بود، گفت: خطبه غدیر مهمترین سند ما شیعیان است ، سندی بسیار مهم اما همچون امیرالمومنین (ع) مظلوم واقع شده است.

وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) فرمودند حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا قیامت خبر غدیر را ابلاغ کنید ما وظیفه داریم نسل به نسل این خطبه را تا قیام قیامت نقل کنیم و البته جشن غدیر نیز در راستای همین ابلاغ است.

وی اظهار داشت: ولایت و ولی فقیه انتصابی زمینی نیست و اینکه بعضی از سران اصلاحات می کفتند رهبری و ولایت فقیه زمینی است حرف غلطی می باشد و این از تفکر تشییع خارج است، چرا که ولایت و فقیه را خداوند منصوب کرده است اما ولی برای اِعمال ولایت ، باید مردم او را بپذیرند.

ابراهیمی در ادامه خطبه ها گفت: طبق روایات اگر رزم رزم آوران و بسیجیان نبود حتی یک عبادتگاه هم وجود نداشت و ما این نماز جمعه ها، دعاها و روضه ها را از برکت دفاع مقدس و شهدا و رزمندگان داریم.

وی تصریح کرد: عده ای می گویند کشورهایی مثل آلمان و ژاپن چون نیروهای نظامی خود را کنار گذاشته اند پیشرفت کرده اند ولی بدانید اولاً آنها نیروهای خود را کنار نگذاشتند بلکه کشورهای ابرقدرت این اجازه را به آنها ندادند ثانیاً اگر پیشرفتی داشتند از پشتکار آنها بوده است و نکته مهمتر اینکه اگر کشوری نیروی نظامی نداشته باشد حتی با تهدید یک کشور کوچک هم نابود می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند ما باید هم قدرت دفاعی و هم قدرت هجومی خود را افزایش دهیم تا هم در مقابل حمله دشمنان ایستادگی کنیم و هم در صورت دست درازی دشمن، اسرائیل و تلاویو را با خاک یکسان کنیم.

امام جمعه زرند خاطر نشان کرد : یک بچه کوچک هم می فهمد که نداشتن نیروی نظامی حرف غلطی است و در پشت پرده این حرفها ، نیرنگی نهفته است.

وی افزود: همانطور که رهبری فرمودند برخلاف گفته های بعضی ها برجام سایه جنگ را برنداشت بلکه قدرت دفاعی و تهاجمی ایران و آن موشک ها باعث شد دشمن جرأت جنگ نداشته باشد و باید بدانیم که دشمن از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت ترس و واهمه دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطبه ها ضمن تبریک روز تکریم خانواده گفت: متاسفانه شبکه های اجتماعی یک آسیب جدی برای خانواده هاست و این درصورتی است که در خود کشورهای پیشرفته اینطور نیست که بچه ها در استفاده از موبایل و اینترنت آزاد باشند اما در کشور ما والدین ژست مدرنیته می گیرند و می گویند حتی بچه کوچکشان باید تبلت و موبایل داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن برای کوچک و بزرگ ما نقشه ها کشیده است و ما غافلیم که در پشت پرده چه دست هایی در کار است و چه فحشا و منکراتی بوسیله همین شبکه ها ایجاد شده است، بنابراین از آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان خواهش می کنیم برای این موضوع چاره ای بیاندیشند و روشنگری کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.