سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند: شهدای روحانی مظهر غرور و ماندگاری جامعه هستند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 366 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.07.07
 
کد خبر : 49388
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : 7 مهر, 1395 - 17:12


به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند با بیان اینکه شهدای روحانی مظهر غرور و ماندگاری جامعه هستند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کردند و هم در سنگر تبلیغ و هم در سنگر رزمی خوش درخشیدند.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند به تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخت، و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، مهم ترین دوران روشن ایران اسلامی بود؛ از یک طرف رهبری امام خمینی (ره) و از سوی فداکاریهای مردم ایران اسلامی دست به دست هم داد و یک کارنامه درخشانی برای ملت بزرگوار ایران در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام قوا برای خاموش کردن نور اسلام به میدان آمدند از جمله قدرتهای شرق و غرب آمریکایی مستکبر، اروپا و شوروی سابق برای نابودی ایران اسلامی برنامه ریری کردند و صدام ملعون را در رآس کار قرار دادند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه روحانیت در زمان انقلاب نقش مهمی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز روحانیت همچون زمان انقلاب جلو دار بود در دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کردند و هم در سنگر تبلیغ و هم در سنگر رزمی خوش درخشیدند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس روحانیت نیز همچون بسیج در تمام عرصه های جنگ حضور فعالی داشت و در طی دوران هشت سال دفاع مقدس روحانیت زیادی به خیل شهیدان پیوستند و در حقیقت شهدای روحانی ما مظهر غرور و ماندگاری جامعه هستند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیان شهرستان زرند نیز با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و از نظر جمعیتی این شهرستان بیشترین آمار شهدای روحانیت را به خود اختصاص داده است.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از سخنانش به جهاد کبیر اشاره کرد و افزود: امروز جهاد کبیر شرط تداوم انقلاب است و بقای انقلاب به جهاد کبیر و فرهنگ سازش ناپذیری در مقابل دشمن گره خورده است؛ و با سلاح جهاد کبیر بود که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنِ تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مرجع از حماسه سازان سال های دفاع مقدس وظیفه همگان به نسل آینده است؛ چرا که این هفته فرصت بسیار گرانبهایی است تا فداکاریها و ایثارگریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای این نسل بازشناسی شود.



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.