سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: هیئت‌های مذهبی شور و شعور را سرلوحه خود قرار دهند / رهبری با پیام خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 351 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.07.09
 
کد خبر : 49399
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : 9 مهر, 1395 - 17:18


به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: هیئت‌های زنجیر‌زنی و سینه‌زنی شور و شعور را باید سرلوحه قرار دهند و منبر امام حسین (ع) را ترک نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان اینکه همه ما باید احیاگر مکتب اهلبیت (ع) باشیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم در عزاداری‌های حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شعور حسینی بر شور حسینی غلبه کند و این عزاداری‌ها هدفمند باشند و جوانان و نوجوانان در ماه محرم تنها به زنجیرزنی و سینه زنی اکتفا نکنند بلکه باید در پای منابر و روضه خوانی حضوری فعال داشته باشند و از منبر سخنرانان بهرمند شوند.

خطیب جمعه زرند از سخنرانان خواست در ایام ماه محرم در جهت تبیین ارزش‌های والای اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ عاشورایی و انتقال آن به نسل جوان تمام تلاش خود را بکار بندند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: این طرح نقش بسیار ارزشمندی در پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های کشور دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند همه باید بطور جدی در اجرای این طرح مشارکت فعالانه داشته باشیم و با ارائه اطلاعات دقیق، متولیان این امر مهم را یاری نمائیم.

حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به مواضع حکیمانه رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد گفت: دکتر روحانی مقتدرانه از بدعهدی‌های آمریکایی‌ها و مواضع خبیثانه عربستان سعودی انتقاد کردند که این موضع محکم رئیس جمهوری در حقیقت مواضع مقام معظم رهبری و خواسته ملت ایران اسلامی را در سازمان ملل را مطرح کردند.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی، گفت: نظم و امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش جدی نیروی انتظامی است و ما قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به مناسبت هفته اول محرم، امر به معروف و نهی از منکر را دو اصل مهم در ایجاد محیط زندگی سالم در جامعه اسلامی دانست.

وی وجود رهبری را نعمت بزرگ الهی بر مردم ایران دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام اخیر خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند و دشمن را مایوس کردند.

امام جمعه زرند اظهار داشت: مقام معظم رهبری مصلحت‌هایی را برای نظام تشخیص می‌دهند که اگر ما ولایتمدار باشیم باید آنها را عملی و اجرایی کنیم. لذا تمام کسانی که در کشور مسئول هستند و به امام و شهدا عشق می‌ورزند و پیرو ولایت هستند باید کلام آقا را نصب‌العین قرار دهند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.