سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون امامزادگان عظیم الشان :

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 831 مرتبه
دسته: متنوعتاریخ: 1395.08.07
 
فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون امامزادگان عظیم الشان :



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


من البته راجع به امامزاده ها بارها توصیه کردم ،امامزاده ها مراکز ثروت معنوی اند یعنی مرکز جذب دلها و توجه دلها به آنجاها است؛ در هر نقطه ای که یک امامزاده ای هست ،مردم به آنها توجه دارند ؛ این خیلی با ارزش است. و بحمدالله در سراسر کشور هم مراکزی که این بزرگواران – این منسوبین به خاندان نبوت – در آنجا دفن هستند {وجود دارد} ؛ حالا بعضی اش سند و نسب واینها دارند بعضی هم ندارند ، عیبی هم ندارد . شنیدم از مرحوم آمیرزا سیدعلی کاشانی پرسیده بودند سند این آقا علی عباس چیست؟ گفته بود سندش خودش است، خودش سند است که هر کسی هر حاجتی دارد می رود آنجا حاجتش برآورده می شود ؛از این سند بهتر؟!

ما سالها قبل رفتیم زیارت امامزاده داوود ،آن وقت جاده و این حرفها نبود ،پیاده باید می رفتیم. ما پنج و شش ساعت در این کوهستان رفتیم تا رسیدیم امامزاده داوود . بعد که بر می گشتیم من دیدم در این بدنه کوه که به طرف آنجا می رود، همین طور زن ،مرد، پیرزن، با عصا پیاده دارند می روند ،زنهایی که بچه های شیرخواره رابغل گرفته اند دارند می روند امامزاده داوود. به دوستان گفتم ببینید سند امامزاده داوود این است . حالا کسی نمی داند امامزاده داوود فرزند چه کسی بوده ،سندش چیست، اما همین سند است.این مغناطیس ،این آهن ربای جذب دلها ،این جور دلها را دارد به خودش جذب می کند؛ خوداین نشان دهنده این است که آنجا یک چیزی هست. اگر یک چیزی آنجا نبود، این همه دل این جور مجذوب نمی شدند.

اینها ذخایر معنوی اند، دلها را جذب می کنند و فضا را تلطیف می کنند از لحاظ معنوی در این زندگی مادی، در این چرخ و پر مادی که ما گرفتارش هستیم، اینها زندگی را در واقع روغن کاری می کنند، یعنی نرم می کنند ،آسان می کنند،آرامش به دلها می دهند ،این امامزاده ها خیلی قیمت دارد،هر چه می توانید به اینها برسید.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.