سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مهمترین پشتوانه انسان اخلاق نیکو است / روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان به داد مدارس غیرمقاوم زرند برسند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 343 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.08.11
 
11 آبان 1395- شناسه خبر : 51320



به گزارش صدای زرندامام جمعه شهرستان زرند در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان آیات و روایت گفت: مهم ترین کار معلم شکوفایی و روشن کردن عقل دانش آموز است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن علی ابراهیمی امام جمعه زرند با عرض خیر مقدم به همه روسای آموزش پرورش با بیان روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت: امام علی به فرزندش امام حسن (ع) سفارش و وصیت می کند بالاترین بی نیازی و توانمندی عقل است. البته رشد عقل به دست استاد است خیلی وقت ها روی عقل به واسطه گرایش ها و خواهش های نفسانی سایه انداخته می شود که وحی از سوی خدا به وسیله رسولش سایه را بر می دارد پس پرده برداری و احیاء عقل دانش آموز به دست معلم است تا عقل دانش آموز را شکوفا کند و آیند درخشان برای خود و مملکت بسازد و بالاترین شکست و فقر بی خردی است.

وی در ادامه روایت افزود: شکست انسان در خودخواهی و بزرگ بینی است که خودش را از دیگران برتر و بهتر بداند ولی اگر تواضع داشته باشد از همه رحمت های الهی بهرمند می شود و جایگاهی در پیشگاه خدا پیدا می کند. باید بدانیم هر کس به هر جای رسیده از تواضع و فروتنی است و بهترین حسب و پشتوانه به فرمایش امام علی (ع) اخلاق نیکو است و اگر همه در هر شغلی که هستن چه کاسب، چه روحانی، چه معلم، چه کشاورز و… بکوشند خوش اخلاق باشند در کارشان پبشرفت می کنند و جامعه به سوی ارزش ها حرکت می کند.

وی از مدیر کل آموزش پرورش و همه مسئولان درخواست کرد به کمک شهرستان زرند بشتابند و با توجه به اینکه شهرستان روی خط زلزله است تعداد زیادی از مدارس هستند که مقاوم نیستند باید در اسرع وقت مقاوم سازی بشوند تا دانش آموز و معلمان پرتلاش زرندی بتوانند با خیال راحت به درس و آموزش بپردازند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.