سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

یادواره شهدای روستای روح آباد زرند برگزار شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 437 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.09.08
 
08 آذر 1395- شناسه خبر : 52637


اولین یادواره 12 شهید روستای روح آباد زرند شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثار گر و همچنین رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت و جمعی از مسئولین این شهرستان در حسینه سیدالشهدا (ع) این روستا برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه شهر زرند نیز حضور داشت، با بیان جایگاه والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و رفتار بسیجیان در زمان جنگ و در حال حاضر در مقابله با دشمن به ایراد سخنانی پرداخت.

وی بیان داشت: مهمترین دلیل وجود امنیت پایدار در کشور عزیزمان ایران رهبری حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا می‌باشد.

امام جمعه زرند با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم عزاداری در ایام مختلف سال بیان داشت: برگزاری مراسم عزاداری در دهه آخر ماه صفر از اهمیت والایی برخوردار است و من نمی‌دانم چرا ما به مراسم عزاداری محرم و صفر کم توجه شده‌ایم.

وی اظهار داشت: تازه بعد از دهه اول محرم است که ما باید به عزاداری بیشتر توجه داشته باشیم و من این موضوع را بارها ار هیات امنا مساجد خواسته‌ام اما آنچنان مفید فایده نشده است و این بار از مردم می‌خواهم که به مراسم عزاداری در تمامی ایام سال بیشتر توجه داشته باشند و از این جمله مراسم دهه پایانی صفر است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

این مراسم همراه با مدیحه‌سرایی و ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس نیز همراه بود.

لازم به ذکر است که روستای روح آباد (شاه جهان آباد) در پنج کیلومتری شهر زرند قرار دارد که 12 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


برایدیدن لینک این خبری در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.