سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دانشجویان باید ماهیت ضد استکباری انقلاب را تقویت کنند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 601 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1395.09.12
 
گروه استانها / حوزه کرمان
http://fna.ir/YHQRI1
۹۵/۰۹/۱۲ :: ۱۵:۴۰



به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قانون اساسی کشور توسط عده‌ای از بزرگان و رجال دینی و سیاسی تدوین شده است.

وی افزود: قانون اساسی ما یکی از مستحکم‌ترین قوانین دنیا است که برای نظام اسلامی تدوین شده و امروز به عنوان یکی از خطوط قرمز نظام شناخته می‌شود و همه باید به آن احترام بگذارند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو گفت: 16 آذر روزی است که عوامل استکبار، شماری از دانشجویان را به خاک و خون کشیدند اما به برکت مبارزه دانشجویان و بزرگان دین، استکبار با شکست مواجه شدند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه دانشجویان ما باید با تفکر و اندیشه، ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی و جنبش دانشجویی را بیش از پیش تقویت کنند، عنوان داشت: امروز عده‌ای سعی در ایجاد سیاست‌زدگی در مراکز دانشگاهی را دارند و دانشجویان ما باید در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیش از پیش هوشیار و آگاه باشند و دانشگاه‌ها را به مراکز بیداری در مقابل توطئه‌های دشمنان تبدیل کنند.

ابراهیمی با اشاره به طرح تمدید قانون تحریم‌های 10 ساله توسط آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در ارتباط با بدعهدی و غیرقابل اعتماد آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان در برجام تاکید داشتند.

وی گفت: مردمی که دولت را انتخاب می‌کنند انتظار دارند دولت کارآمد باشد، گره‌گشا و آینده‌نگر باشند، اما بعضی از مدیران ما غافلگیر می‌شوند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.