سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برترین های کنکور 95 در شهرستان زرند تجلیل شدند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 374 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.09.12
 
11 آذر 1395- شناسه خبر : 52796



به گزارش صدای زرند، صبح امروز و با حضور مسئولین شهرستانی و دکتر محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مراسم تجلیل از 44 دانش آموز رتبه برتری در کنکور سراسری و جمعی از دانش آموزان نمونه شهرستان زرند در محل تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

“حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم اظهار داشت: شما دانش آموزان افتخار شهرستان هستید که با تلاش و برنامه ریزی که داشتید موفق به این افتخارآفرینی شدید.

وی افزود: حمایت والدین و توکل شما به خدا بدون شک تاثیر زیادی در این موفقیت داشته است و باید بدانید که این تازه ابتدای یک مسیر تازه است و پایان کار شما نیست که امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی و توکل بیشتر به خدا، در آینده بتوانیم شاهد موفقیت های بیشتر از سمت شما باشیم.

کاظمی ادامه داد: حمایت از آموزش و پرورش می تواند تاثیر زیادی بر یک جامعه بگذارد که خوشبختانه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این موضوع داشته است و حمایت های دولت باعث شده است که ما از سال 93 که تنها 22 رتبه زیر 1000 داشته ایم، پیشرفت خوبی داشته باشیم و امروز 44 رتبه زیر 1000 در شهرستان با تلاش شما عزیزان به دست آمده است که نشان از برنامه ریزی بهتر در زمینه آموزش و پرورش دارد.

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز طی سخنانی با تقدیر از رتبه های برتر و خیرمقدم به حاضرین در جلسه و همچنین تبریک حلول ماه ربیع الاول بیان داشت: محصول آموزش و پرورش نیاز جامعه را تامین می کند و اگر قرار باشد که جامعه پیشرفت داشته باشد نیاز به یک آموزش و پرورش پویا داریم که با رشد 100 درصدی که در رتبه های زیر 100 و نیز رشد خوبی که در رتبه های زیر 1000 داشته ایم ما به آینده شهرستان بسیار امیدواریم.

وی گفت: لازمه داشتن یک آموزش و پرورش پویا این است که اعتبار لازم در این بخش افزایش یابد که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اعتبار بخش آموزش و پرورش شهرستان زرند بیش از 100 درصد افزایش داشته است.

خنجری افزود: شما رتبه های برتر اکنون به عنوان نخبگان جامعه شناخته می شوید و انتظار جامعه از شما بیشتر شده است. امیدواریم که با تلاشی که تاکنون داشته اید و با تعهدی که دارید، بتوانید موجب پیشرفت و منشا خیر و برکت جامعه و شهر خود باشید و این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که علم و آگاهی زمانی که با ایمان همراه بود موجبات پیشرفت واقعی شما و در ادامه پیشرفت جامعه را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه شهر زرند نیز با تبریک حلول ماه ربیع الاول و با اشاره به آیات و روایت به اهمیت علم در جامعه پرداخت و گفت: فرزند خوب و صالح مانند ذخیره بانکی و چون گلی خوشبو است که در هر لحظه می توان از خوبی های آن استفاده کرد و به آن افتخار کرد؛ و والدین از جمله افتخاراتی که می توانند از خود به جا بگذارند فرزندان صالح هستند.

امام جمعه زرند از جمله دلایل پیشرفت یک فرد را داشتن خانواده صالح و پدر و مادر مومن و ورود غذای حلال به سفره انسان دانست و افزود: چه بسیار کسانی بودند که به دلیل داشتن والدین نامناسب و خوردن غذای ناپاک و حرام به سعادت واقعی و پیشرفت نرسیدند و پدر و مادر و دعای آنها در پیشرفت و تربیت انسان تاثیر بسزایی دارد.

وی همچنین گفت: علم یک بازوی شما برای پیشرفت است و بازوی دیگر شما برای پیشرفت ایمان است و شما باید با توکل و ایمان به خدا قدردان این نعمت که در اختیار شما قرار داده شده است باشید و باید خوب درس بخوانید و بدانیدکه این پایان کار شما نیست و تازه ابتدای یک مسیر دیگر در پیشرفت شما است. باید بدانید اگر شما هدف خود را بلند در نظر بگیرید هرگز در این مسیر و در میانه راه خسته نخواهید شد.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.