سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه زرند به مناسبت آغاز هفته وحدت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 423 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1395.09.21
 
پیام امام جمعه زرند به مناسبت آغاز هفته وحدت


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان زرند در پیامی آغاز هفته وحدت را به مسلمانان خصوصا برادران اهل تشیع و تسنن تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فاعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا»

با درود به روح پرفتوح و ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح معزز شهدای اسلام و انقلاب و با آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) و سلام به شما مردم ولایتمداروشهید پرور شهرستان زرند .

میلاد با سعادت رسول رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و خلف صالح ایشان، سرچشمه علم و حکمت امام صادق (ع)و آغاز هفته وحدت، گرامیداشت اتحاد و همدلی مسلمانان و بزرگداشت قدرت و شکوه همبستگی را به شما خواهران و برادران مسلمانم اعم از اهل سنت و شیعیان تبریک و تهنیت می گویم .

این ایام مبارک ، بهانه ای شیرین است برای آن که ضرورت وحدت، اعتدال و مهربانی در تعامل با برادران و خواهران این امت بزرگ را مورد تاکید قرار دهیم.

امروز، در گیرودار مشکلات و هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان برضد ایران اسلامی به وجود آورده اند ، تنها راه پیروزی و رشد و شکوفایی کشور، گام برداشتن بر طریق رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و این مقاومت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی به ثمر نخواهد نشست.

دشمنان ما همواره کوشیده اند تا با تفرقه اندازی میان مسلمانان ، انسجام و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند چراکه می دانند رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه است.

از صمیم قلب این وحدت مبارک بین عزیزان شیعه و سنی را می ستایم، ضمن مباهات به این نعمت حاصل شده در سایه اسلام، امیدوارم با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تقویت و گسترش روحیه وحدت شاهد بالندگی بیشتر این دیار باشیم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.