سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه زرند به مناسبت آغاز هفته وحدت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 388 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.09.22
 
22 آذر 1395- شناسه خبر : 53180


بسم الله الرحمن الرحیم

«فاعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا»

صدای زرند،با درود به روح پرفتوح و ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح معزز شهدای اسلام و انقلاب و با آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و سلام به شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان زرند.

میلاد با سعادت رسول رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و خلف صالح ایشان، سرچشمه علم و حکمت امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، گرامیداشت اتحاد و همدلی مسلمانان و بزرگداشت قدرت و شکوه همبستگی را به شما خواهران و برادران مسلمانم اعم از اهل سنت و شیعیان تبریک و تهنیت می گویم.

این ایام مبارک، بهانه ای شیرین است برای آن که ضرورت وحدت، اعتدال و مهربانی در تعامل با برادران و خواهران این امت بزرگ را مورد تاکید قرار دهیم.

امروز، در گیر و دار مشکلات و هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان بر ضد ایران اسلامی به وجود آورده اند، تنها راه پیروزی و رشد و شکوفایی کشور، گام برداشتن بر طریق رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و این مقاومت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی به ثمر نخواهد نشست.

دشمنان ما همواره کوشیده اند تا با تفرقه اندازی میان مسلمانان، انسجام و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند چراکه می دانند رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه است.

از صمیم قلب این وحدت مبارک بین عزیزان شیعه و سنی را می ستایم، ضمن مباهات به این نعمت حاصل شده در سایه اسلام، امیدوارم با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تقویت و گسترش روحیه وحدت شاهد بالندگی بیشتر این دیار باشیم.


علی ابراهیمی – امام جمعه شهرستان زرند


برای دیدن لینک این خبری در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.