سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند عنوان کرد : برگزاری مراسم روز بصیرت صبح پنجشنبه در مقابل بازار زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 594 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1395.10.04
 
گروه استانها / حوزه کرمان- ۹۵/۱۰/۰۴ :: ۱۹:۴۲

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به سال‌روز حماسه 9 دی‌ماه اظهار داشت: 9 دی‌ماه سال‌روز ماندگار انقلاب و نماد بصیرت ملت شریف ایران و تجلی‌گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر حاضر حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست»، ادامه داد: قیام خودجوش مردمی در حماسه 9 دی نماد وحدت، همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری، پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت نظام اسلامی است.

امام جمعه زرند تاکید کرد: حماسه 9 دی نشان داد، همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند، مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در 9 دی تقابل و ایستادگی خود را در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشت و نشان دادند با گذشت بیش از 30 سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی‌فقیه زمان هستند.

ابراهیمی با تاکید با حضور حماسی مردم در برنامه‌های 9 دی در زرند تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم شریف و ولایت‌مدار زرند و مسؤولان دعوت می‌کنم تا در تجمع این روز که رأس ساعت 9 صبح در مقابل بازار در حمایت از نظام و رهبری برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند و یک ‌‌‌‌بار دیگر وحدت و انسجام خود از ولایت را به رخ جهانیان بکشند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.