سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اعتماد به غرب یعنی باختن و نابودکردن همه سرمایه‌های این کشور/ امروز همه مسئولان ما سر سفره ۹دی هستند امام جمعه زرند : اعتماد به غرب یعنی باخت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 534 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.10.12
 
انتشار: جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۴۲:۳۱- کد خبر: 9209- بدون دیدگاه




به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های این هفته نمازجمعه با تمسک به آیات وروایات بیان داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی، در اتکاء به خداوند و پشتیبانی مردم از نظام است.

وی با تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان زرند در حضور پرشور یوم الله ۹دی گفت: از روز اول امام (ره) با توجه و اتکاء به خدا این انقلاب را پایه گذاری و شروع کرده و همه‌ی هدف از این نظام را رضایت خداوند میدانست و مردم در پیروی و پشتیبانی این نظام نقش اصلی را داشتند و امروز هم حفظ این نظام هم در پشتیبانی و حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه زرند اظهار داشت: دشمن با استفاده از نفاق داخلی و آگاهی دشمن بیرونی فتنه ۸۸ را پایه گذاری کرد و ۸ماه کشور را ناامن کردند اگر این مردم به صحنه نمی آمدند معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار این کشور و مردم است و اگر نبود آن حضور بصیرتی و ولایتی مردم در روز ۹دی، کشور ما وضعیتش بدتر از کشور عراق ، سوریه و افغانستان می شد.

وی افزود: ما باید خداوند را شکر گذار باشیم بخاطر مردم با بصیرت و همیشه در صحنه که نگذاشتن بار دیگر رهبر زمانشان خانه نشین شود و سرها بر سر نیزه رود، آفرین بر این مردم که از مردم زمان امام علی(ع) هوشیارتر و بابصیرت ترهستند که نگذاشتن رهبرشان تنها بماند و با گرامی داشت این روز بزرگ نمی گذارند این تاریخ ذلت بار خانه نشینی یک رهبر دوباره تکرار شود.

نمایند ولی فقیه تصریح کرد: مسئولان باید به مردم بیشتر اهمیت دهند که پشتیبان این نظام فقط مردم هستند، دشمنان امروز وحدت مردم را هدف گرفته اند و می خواهند مردم را از نظام جدا کنند هوشیار باشیم، مسولان باید بیشتر به حضور مردم در صحنه اهمیت بدهند چون اگر حضور مردم نبود در ۹دی امروز این پست مقام دولت فعلی نبود همه ما سر سفره این حضور هوشیار و به موقع مردم هستیم.

امام جمعه گفت: اگر گوش مردم و مسئولان به فرمایشات مقام عظماء ولایت (حفظ الله) و پیرو رهبری باشند، دشمن دستش به یک وجب از خاک ایران نرسیده و نخواهد رسید.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده به ما همین طور که امام (ره) بارها فرمودند باید به اتکاء به قدرت داخلی کشور را اداره کنیم، هر کشوری به غرب پناه برده است همه چیزش را باخته و کشورش را غارت زده دیده، دشمن دلش برای ما نسوخته، عده ای راه را اشتباه می روند و می خواهند کشور را وابسته کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با توجه به نیامدن باران رحمت الهی همه مردم را دعوت کرد تا در روزهای شنبه و یکشنبه روزه بگیرند و روز دوشنبه ۱۳دیماه ساعت ۹صبح در حیاط مسجد جامعه با حضور پر شور مردم نماز باران خوانده شود و از خداوند طلب رحمت کنند.


برایدیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.