سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مسؤولان نسبت به معرفی شهدا کوتاهی کرده‌اند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 464 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.11.06
 
05 بهمن 13950-شناسه خبر : 54543

به گزارش صدای زرند، حجت‎الاسلام “علی ابراهیمی” در جلسه یادواره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی پیشتازان زمینه‎ساز عدل جهانی هستند و خون و جوانی خود را دادند تا حیات ما ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: اگر رزم‎آوری و جانفشانی این جوانان نبود، امروز خبری از اسلام ناب محمدی در دنیا نبود.

ابراهیمی با گرامیداشت شهادت جمعی از آتش‎نشانان تصریح کرد: از جان گذشتن و شهادت قسمت هر شخصی نمی‎شود، بلکه این سعادت از جانب خداوند است، اگر فداکاری این جوانان آتش‎نشان نبود، شاهد تلفات زیادی بودیم، زیرا از جان خود برای نجات مردم گذشتند و این ارزش دارد.

وی با تمسک به روایتی از امام باقر (ع) افزود: ایشان انقلاب اسلامی را پیش‎بینی کرده بودند، همان‎طور که فرمودند «من می‎بینم، قومی از مشرق قیام و دین اسلام را یاری می‎کنند و کسانی که در این جهاد کشته می‎شوند، شهید هستند، این مردم پرچم عدل را زمین نمی‎گذارند، مگر به صاحب امرشان امام زمان (عج) برسانند، اگر من آن زمان را درک کنم، خود را برای یاری صاحب عدل مهیا می‎کنم».

ابراهیمی عنوان کرد: باید نام و یاد شهدا و میراث بزرگ آن‎ها را که انقلاب اسلامی است، حفظ کنیم و قهرمانان و ستارگان را به نسل جوان بشناسانیم.

امام جمعه زرند ادامه داد: امروز جوان و نوجوان ما ستاره‎های غربی را بیشتر از قهرمانان خودی می‎شناسد، جوان ما سرداران و ستاره‎های این مرز و بوم مانند قربان‎زاده، باکری‎ها، همت‎ها و … را نمی‎شناسد.

وی با اشاره به اینکه ما باید با برگزاری یادواره این سربازان گمنام را به جهان معرفی کنیم، ابراز داشت: مسؤولان وظیفه خود را به خوبی نسبت به معرفی شهدا انجام ندادند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه ما جایگاه جانباز و ایثارگر شناخته نشده است و جوان ما با بی‎اعتنایی از کنار جانباز روی ویلچر رد می‎شود، بدون اینکه بداند، این شخص تمام جوانی و هستی خود را فدا کرده تا این امنیت در کشور به وجود آید.

وی اذعان داشت: در دنیا کسی برای مردم ایران ارزش قائل نبود، اما این امام (ره) و شهدا بودند که به ما ارزش دادند، اگر این انقلاب نبود، مسئولان هیچ پست و مقامی نداشتند.

ابراهیمی اضافه کرد: خانواده‎های شهدا هنگامی که یک ناهنجاری در جامعه می‎بینند، ناراحت می‎شوند، زیرا جوانان خود را در راه استواری این نظام دادند، بنابراین همه ما باید یاد و خاطره آن‎ها را زنده نگه داریم تا رهرو شهدا شویم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.