سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند : امیدواریم ترامپ گورباچف دوم باشد/ آینده از آن اسلام ناب است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 510 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.11.10
 
انتشار: جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۲۲:۱۳- کد خبر: 9316



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به روایتی از امام صادق (ع) گفت: شیعیان در هر دوره ای از تاریخ، زینت اهل بیت (ع) خواهند شد، بنابراین اگر ما بخواهیم کاری انجام دهیم باید ببینیم مورد رضایت پیامبر و اهل بیت (ع) هست یا نه.

وی در ادامه به سالروز بازگشت امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن اشاره کرد و گفت: در روایتی از ائمه اطهار آمده است که روزی مردی از قم قیام می کند و مردم نیز او را همراهی می کنند تا نظام اسلامی را برپا دارد.

وی افزود: اولین عامل پیروزی انقلاب، اسلامی بودن آن است و از دیگر عوامل پیروزی، وحدت و همراهی مردم و رهبریِ اندیشمندانه ولایت فقیه بوده و هست.

ابراهیمی ضمن تبریک فرا رسیدن جشن دهه مبارک فجر اظهار داشت: این جشن مردمی است و باید این دهه را در شهر و روستا و در مساجد و تکایا گرامی بداریم و جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف امام در انقلاب، ایجاد دولت اسلامی به تمام معنای عامه در هر سه قوه بود، دولت اسلامی باید اهداف مردم مسلمان را تامین کند و آن اهداف، عدم وجود ربا، رشوه خواری، اشرافی گری، حیف و میل بیت‌المال و … است و باید عدالت جایگزین تبعیض شود.

وی افزود: انقلاب ما و جمهوری ما، اسلامی است و دولت اسلامی باعث می شود عزت اسلامی در جامعه حاکم شود و منظور از دولت هر سه قوه است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: آینده از آن اسلام ناب است و پرچم انقلاب ما به دست صاحب اصلی خود، حضرت مهدی (عج) قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه خطبه ها به حادثه پلاسکو اشاره کرد و گفت: آتشنشانان جان بر کفان خط آتش هستند و اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدای حادثه پلاسکو نبود خسارات وارده بیش از این بود.

وی تاکید کرد: مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها در مقابل خطراتی همچون آتش سوزی و زلزله واجب است.

حجت الاسلام ابراهیمی باتوجه به هفته مبارزه با سرطان گفت: شهرهای زرند، رفسنجان و شهربابک در رتبه اول ابتلا به سرطان در استان کرمان هستند.

وی افزود: ورزش کردن و خوردن میوه و سبزیجات از بروز سرطان جلوگیری می کنند و مصرف سیگار، قلیان، مواد مخدر و مشروبات الکلی از جمله عوامل اصلی ایجاد سرطان می باشند.

خطیب جمعه زرند در ادامه خطبه ها به اوضاع پر تنش آمریکا بعد از آغاز دوران ریاست جمهوری ترامپ اشاره کرد و گفت: اگر سیاست روسای جمهوری قبلی آمریکا سیاست معاویه‌ای بود سیاست ترامپ یزیدی است که امیدواریم او گورباچف دوم باشد و همانطور که شوروی از هم پاشید آمریکا هم به همین شکل در آید.

وی در پایان بیان کرد: باید بدانیم دشمن در هرصورت دشمن است و با نظام اسلامی مشکل دارد و هیچگاه دوست نخواهد شد و اگر هم از در دوستی وارد شد قصد ضربه زدن دارد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوزکلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.