سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

فرقی بین دشمنی اوباما و ترامپ با ملت ایران نیست

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 596 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1395.11.10
 
گروه استانها / حوزه کرمان- ۹۵/۱۱/۰۸ :: ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به انجمن دانشجویان در اروپا اظهار داشت: ایشان فرمودند «در محیط پیرامون خودتان اثرگذار باشید».

وی با بیان اینکه سه‌شنبه 12 بهمن سالروز ورود نور حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی است، گفت: در روایات آمده مردی از قم می‌آید و مردم را به دین و حق دعوت می‌کند..

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت مردم بود، خاطرنشان کرد: همچنین رهبری امام راحل و پشتیبانی و بصیرت مردم از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه جشن انقلاب مختص دولت نیست و حرکتی مردمی و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است و همه باید نقش داشته و خوشحال باشند که نور اسلام آمده است، افزود: به برکت امام راحل و شهدا انقلاب اسلامی پیروز و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شده است.

وی با بیان اینکه آینده از ان اسلام ناب است و پرچم انقلاب به دست صاحبش قرار می‌گیرد، بیان داشت: شهدای ما زمینه‌ساز ظهور هستند و ناخدای این کشتی که رهبری هستند، درست این مسیر را هدایت می‌کنند.

وی ادامه داد: شهدای آتش‌نشان که جان برکفان خط آتش بودند و اگر جان‌فشانی این عزیزان نبود، حادثه تلفات بیشتری می‌داد و با جان خود و ایثار ایستادگی کردند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی منازل و اماکن واجب است و این آخرین حادثه نیست و مراقب باشیم، دشمن در این حادثه‌ها نفوذ نکند و تفرقه نیندازد و از همدردی مردم در این حادثه صمیمانه ابراز همدردی کردند که جای تشکر دارد.

امام جمعه زرند با بیان اینکه زرند، رفسنجان و شهربابک مبتلایان سرطان زیادی دارند، تصریح کرد: مردم با ورزش و مصرف میوه و سبزیجات پیشگیری کنند و همچنین از عوامل خطرساز مثل مواد مخدر، سیگار، قلیان و ... که از عوامل اصلی سرطان هستند دوری کنند.

امام جمعه سیگار با اشاره به اثرات بسیار مخرب‌ مصرف انواع مواد مخدر بر جسم و روح انسان عنوان کرد: 90 درصد سرطان‌ها مربوط به سیگار است.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا بر تخت نشست و امیدواریم که گورباچف دوم باشد و مثل شوروی، ایالات متحده آمریکا به دست این آدم از هم پاشیده شود، ترامپ سیاستش مثل یزید است و اقدامات ضد‌ایرانی خود را از جمله تعلیق صدور ویزا برای ایرانیان را آغاز کرده است.

امام جمعه زرند تاکید کرد: دشمن، دشمن است و بوش، اوباما و ترامپ فرق ندارد و این تجربه خوب و درس بزرگی است.


برای دیدن لینک این خبردر خبرگزاری فارس کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.