سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر /5 طرح مختلف در زرند افتتاح شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 448 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.11.13
 
12 بهمن 1395- شناسه خبر : 54872


به گزارش صدای زرند، صبح امروز سه شنبه 12 بهمن ماه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر با سرمایه‌گذاری 23 میلیارد و 140 میلیون ریال پنج طرح مختلف عمرانی، فرهنگی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم که حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، جمعی از مسئولان اجرایی و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند گفت: به میمنت دهه مبارکه فجر طرح‌ها در قالب افتتاح بوستان بهشت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با 2 هزار و 300 مترمربع مساحت با مجموعه تندرستی، فضای سبز، نصب وسایل بازی پلی اتیلن، سکوی اضطراری توسط شهرداری در مدت زمان دو ماه احداث شده است.

مهندس محمدی شهردار زرند در این مراسم با اشاره به توسعه فضای سبز و توجه به مناطق و محلات محروم از فضای سبز، اظهار داشت: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری شده است تمام سعی و تلاش نیروهای شهرداری بر این موضوع می باشد که مطالبات بحق شهروندان و سلامت و توسعه های عمرانی شهر را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی گفت: در اجرا و ساخت تمامی پروژه های عمرانی سعی شده است از تحمیل هزینه های گزاف و سرسآم آور به شهرداری جلوگیری کنیم که در این راستا نیز با اتکا به دانش و توان خود نیروهای شهرداری کلیه فعالیت هایمان را به سرانجام رسانده ایم.

فرماندار زرند ادامه داد: فرهنگسرای پژند با سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریال به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری، مرکز مشاوره قبل از ازدواج با سرمایه‌گذاری 400 میلیون ریال، دو طرح مخابراتی (طرح کابل کشی فیبر نوری شهرک زیتون و مسکن مهر) با اعتبار 20 میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


برایدیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند لیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.