سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تحریم کردن مسلمانان از ورود به آمریکا نشانه ضعف قدرت داخلی آنهاست/ امنیت و استقلال کشور را مدیون امام(ره) هستیم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 453 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.11.16
 
انتشار: جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۲۰:۵۶- کد خبر: 9392



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ، باعرض تبریک میلاد حضرت زینب(س) به همه مردم بخصوص پرستاران پر تلاش که این روز مزین شده به روز پرستار گفت: دین اسلام مدیون رشادتها و فداکاری های این بانوی بزرگوار است که اگر نبود آن خطبه های قهرمانانه‌ی حضرت بعد از واقعه کربلا الان اثری از دین ناب محمدی (ص)نبود.

وی اظهار کرد: پرستاری جایگاه خیلی بالایی در دین اسلام دارد که یک شب پرستاری کردن ثوابش بالاتر از نماز خواندن در مسجد النبی که ده هزار ثواب دارد است و پرستار روز قیامت با ابراهیم خلیل محشور می شود.

حجت اسلام ابراهیمی در ادامه با تمسک به آیات و روایات بیان داشت: ناامیدی از رحمت خداوند گناه کبیره محسوب می شود کسی که در زندگی ناامید باشد خودش و دیگران را در دنیا به سختی می اندازد وآخرتش را تباه می کند.

وی افزود: منشاء ناامیدی انسانها در دنیا این است که خداوند را ناقص شناخته اند و اگر شناخت کامل ازخداوند داشته باشند و بدانند خداوند بنده هایش را خیلی دوست دارد، اصلا فکر نا امیدی به ذهنشان نمی آید ، خداوندی که همه چیز را برای ما آفرید و این همه نعمت که نمی توانیم بشماریم به ما داده است دیگر معنا ندارد از رحمتش ناامید بشویم.

خطیب جمعه زرند تصریح کرد : امام(ره ) خیلی برگردن ما حق دارد ما هرچه داریم از ایشان داریم، امام (ره) در ۱۲بهمن وقتی فرمود من به دهن دولت میزنم و زد، این قدرت ولایت و روحانیت است که منشأش توکل بر خدا بود.

وی ادامه داد: تا قبل از قیام حضرت امام (ره) ما قدرت نفس کشیدن را نداشتیم و به تمام معنا وابسته بودیم، ایشان به ما استقلال داد و بر قدرت داخلی تکیه کرد، امروز هم دولتمردان ما باید این استقلالی را که برای تحققش هزاران جوان شهید شده را حفظ کنند و دوباره نگذارند آمریکا و استکبار جهانی به این کشور راه پیدا کنند و تمام سرمایه ما را غارت کنند.

وی تصریح کرد: دولتمردان نباید اجازه دهند که کشور دوباره وابسته کشورهایی شود که خودشان در اداره کشورشان از لحاظ اقتصاد و امنیت درمانده اند و بدانید که در دنیا تنها کشوری که جرأت ندارند دشمنان چشم تهدید به آن بکنند ایران است و این یعنی امنیت و استقلال و ما این همه را مدیون خون شهدا و امام امت هستیم.

امام جمعه زرند گفت: امام (ره) جهان را به سمت خداپرستی واقعی دعوت کرد و انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) خواهد بود.

وی اظهار داشت: آمریکا نمی تواند خودش را اداره کند ومردمش از وضع موجود ناراضی هستند، ترامپ رئیس جمهور آمریکا، کشورهای مسلمان را تحریم می کند و اجازه ورود به آمریکا نمی دهد که نشانه ضعف قدرت داخلی امریکا است و معلوم می شود این رئیس جمهور افکار مخربی دارد ، به حول قوه الهی کشور آمریکا به دست همین خبیث نابود است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.