سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

۲۲ بهمن تیری در چشمان بدخواهان انقلاب است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 483 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1395.11.23
 
کد خبر : 17680- ۱۳۹۵/۱۱/۲۲- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, سیاسی


به گزارش زرندنیوز، حجت‎الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‎های نمازجمعه با قدردانی از حضور آحاد مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: سالروز طلوع اسلام ناب و درخشش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را گرامی می‎داریم.

وی بیان داشت: در آیات و روایات پیشگویی شده، وظیفه بزرگی بر عهده ملت ایران نهاده شده است، همان‎طور که امام باقر (ع) می‎فرماید «گویا من می‎بینم، مردمی از مشرق‎زمین می‎آیند که به دنبال حق و اسلام ناب هستند».

ابراهیمی عامل پیروزی مردم را وحدت و توجه به ولایت ذکر و تصریح کرد: چند سالی بیشتر نمانده است که اسلام در کل عالم ظهور کند.

وی افزود: انقلاب فرانسه و بقیه انقلاب‎ها خاموش شدند، اما انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می‎درخشد و بزرگتر می‎شود. در عصر پیروزی انقلاب ما امام راحل و مردم با دست خالی یک معجزه الهی را رقم زدند و نیروی استکبار را از هم پاشیدند.

امام جمعه زرند ادامه داد: معجزه بالاتر این بود که هر ساله سالگرد انقلاب باشکوه‎تر برگزار می‎شود و این حضور نشانه حمایت از اسلام، قرآن و آرمان‎های انقلاب اسلامی است و در جای دیگری مشاهده نمی‎کنید که نسل اول، دوم و سوم انقلاب این‎طور ایستادگی کنند.

وی ابراز داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:«به ملت ایران توصیه می‎کنم از نظامی که با خون به دست آوردیم، پاسداری و در راه حفظ این نعمت بزرگ الهی کوشش کنند و از مشکلات نهراسند».

ابراهیمی ۲۲ بهمن ماه را مانند تیری در چشمان بدخواهان انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا تهدیداتش را علیه ایران بیشتر کرده است و فکر می‎کند که دنیا رعیت آمریکا است.

وی اضافه کرد: وحدت اصولگرا و اصلاح‎طلب راه نجات اسلام ناب است که از زبان رهبر بیان می‎شود و اتحاد و برادری مشکلات ما را رفع می‎کند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه توصیه رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات است که برای دوری از اسراف استفاده می‎شود، اظهار داشت: به لطف الهی در ایام دهه فجر طرح‎های بسیار خوبی در شهر افتتاح شد و به بهره‎برداری رسید.


برایدیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.