سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

جمهوری اسلامی در حمایت از مظلوم همیشه در صحنه است/ اثری از بودجه‌ای که برای مقاوم سازی شهرستان زرند تصویب شد نیست/ دولت به قول‌هایی که داده

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 473 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.12.07
 
انتشار: جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۳۷:۱۳- کد خبر: 9441


به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تمسک به آیات و روایات ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: ایشان پرچم دار هدایت است و حق را با پیروی کردن از دستورت این بانو می توان شناخت.

وی افزود: همه مسلمانان از خود باید سوال کنند که چرا قبر یگانه دختر رسول خدا باید مخفی باشد؟ چرا شبانه دفن شدن و مردم مدینه در تشیع ایشان شرکت نکردند؟ کسانی که اهل شناختن حق باشند و تعصبات جاهلیت درآنها نباشد با تحقیق در مورد این چراها به حقیقت و ولایت حضرت علی (ع) اقرار می کنند همین طورکه بسیاری از دانشمندان اهل سنت با تحقیق در این مورد شیعه واقعی امام علی (ع) شدند.

حجت اسلام ابراهیمی اظهار داشت: بعد از رحلت رسول خدا صحابه پیامبر حق فاطمه زهرا(س) را غصب کردند و شوهرش امام علی (ع) را خانه نشین کردند پله به پله جلو آمدند اول منبر رسول خدا را غصب کردند و نگذاشتن مردم از خطبه های امام علی(ع) بهره ببرند بعد از لحاظ اقتصادی ایشان را در تنگنا قرار دادند و فدک را گرفتند و کارگذاران حضرت را از فدک بیرون کردند و مردم مدینه را به زور به بیعت خود مجبور کردند و بر منابر بر ضد و دشمنی دخت نبی و امام علی(ع) صحبت کردند و بعد ایشان را محاصره و خانه را آتش زدند و حضرت را به شهادت رساندند.

نمایند ولی فقیه تصریح کرد: همانطور که امام علی(ع) به فرزندانش وصیت کرد که ای فرزندانم تا زنده هستید یاور مظلوم و ضعیف باشید و با ستمکاران دشمن باشید، جمهوری اسلامی نیز از روز اول با شعار امام (ره) و امروز شعار رهبری نشان داد که ما تا زنده ایم تا آخرین قطره‌ی خونی که در بدن داریم یاور مظلوم هستیم و با کسانی که می خواهند حق مردم را غصب کنند و مردم مظلوم را بکشند دشمن هستیم .

ابراهیمی بیان کرد: امروز تنها یاور فلسطین و قدس عزیرکه بیش از ۷۰سال ظالمانه غصب شده، ایران است و ما افتخار داریم که برای آنان کنفرانس می گیریم واز مظلوم دفاع می کنیم.

وی افزود : امروز کشورهای غربی و سعودی ها ما را تروریسم می خوانند در حالی که تروریسم به ذات، استکبار جهانی و سعودی‌ها هستند و این سعودی ها متاسفانه به نام اسلام مردم مظلوم عراق، یمن، سوریه و … را می کشند.

وی ابراز داشت: انشاالله همین طور که رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) فرمودند، این انتفاضه سوم به نابودی استکبار جهانی سرانجام می شود وبه حول قوی الهی پیروزی از آن مردم فلسطین است.

امام جمعه زرند در ادامه خطبه ها، فرارسیدن سال روز ضایعه زلزله سال۸۳ در زرند را تسلیت عرض کرد و گفت: با وجود اینکه شهر زرند روی خط زلزله است باید دولت اهمیت بیشتری به این شهر بدهد تا مردم خانه هایشان استحکام بخشند.

وی افزود: بودجه ای که با حضور آقای نوبخت در زرند تصویب شد هر چه زودتر باید در اختیار مردم بگذارند، چرا که اگر اتفاقی بیفتد دیگر اگر دولت هزاران میلیارد هم خرج کند فایده ای ندارد، بنابراین دولت مردان بکوشند به قول‌هایی که دادند جامعه عمل بپوشند.

ایشان در پایان از همه مردم دعوت کردند تا در یادواره‌ی شهدای روحانی شهرستان زرند و گرامیداشت حضرت آیت الله علامه جعفری، درروز دهم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سقاخانه ابوالفضل(ع) خیابان چمران حضور به هم رسانند و از مقام شامخ شهدا و روحانیت تجلیل کنند.


برایدیدن لیتنک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.