سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

یادواره شهدای گمنام و شهدای زن در دبیرستان دخترانه کار و دانش رضوان برگزار شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 413 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1395.12.12
 
کد خبر : 18190- ۱۳۹۵/۱۲/۱۱- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اخبار ویژه, زرند, فرهنگی

به گزارش زرندنیوز ، همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای گمنام و شهدای زن در انقلاب و دفاع مقدس صبح امروز در دبیرستان دخترانه کار و دانش رضوان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری دبیرستان رضوان،حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و موسسه میثاق با شهیدان فاطمی و با حضور مسئولین شهرمان برگزارشد در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ابراهیمی امام جمعه بابیان خاطراتی از دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

در ادامه مراسم مدیر آموزش و پرورش آقای کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این گونه یادواره ها در مدارس و عرض خیر مقدم به حاضرین تاکید کرد که دانش آموزان با الگو پذیری از شهدا در راه تهذیب نفس و درس خواندن و رسیدن به قله های علمی و حفظ شئونات اسلامی بویژه حجاب میتوانند قدر دان خون شهدا باشند.

در ادامه مراسم راوی شهدا آقای ایزدی بیان داشت که مشکلات امروز جامعه ما فاصله گرفتن ازسبک زندگی شهدا و آرمان های شهداست و تنها راه برطرف شدن مشکلات بازگشت عملی به سیره شهدا می باشد ایشان ضمن بیان خاطراتی از سبک زندگی و سیره عملی شهدا در پایان تاکید کرد که برای داشتن جامعه سالم باید مثل شهدا شیعه مدار باشیم نه شیعه شعار و همچون شهدا در وهله اول در خط مقدم مبارزه با هوای نفس و تزکیه روح باشیم.

این مراسم با مداحی و سوگواری حضرت زهرا(س)و شهدای والامقام و اقامه نماز جماعت ظهر و عصرو اهدا هدایایی به قید قرعه از طرف مدرسه رضوان به دانش آموزان پایان پذیرفت.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.