سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برای خرید عید غیرت ملی داشته باشیم/ دنیای ما نیازمند تفکر و سبک زندگی علوی و زهرایی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 451 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.12.15
 
انتشار: جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۵۵:۵۵- کد خبر: 9475



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در ابتدای خطبه های نماز جمعه امروز به سختی ها و مشکلاتی که پس از رحلت پیامبر بر حضرت علی و حضرت زهرا تحمیل کردند اشاره کرد و گفت: امروز جهان و دنیای ما نیازمند و محتاج اینست که به سبک زندگی اسلامی و علوی روی آورد.

وی افزود: دنیای غرب بر اساس فلسفه سرمایه داری و هواپرستی پیش میرود و هدف جامعه غرب اینست که همه کار کنند و زنان خودنمایی کنند تا نظام سرمایه داری برای عده‌ای خاص بچرخد و سرمایه داران پولدارتر و هوسران‌تر شوند.

وی اظهار داشت: امروز دنیا تشنه تفکر علوی و زهرایی است تا از این باتلاق خارج شود و امروزه فضای مجازی جای مناسبی برای گسترش این معارف و سبک زندگی علی و زهرا است.

امام جمعه زرند گفت: پیامبر در حدیثی می فرمایند هر زنی این شرایط را نگه دارد قطعا به شفاعت حضرت زهرا میرسد و آن شرایط اینست: خواندن نمازهای پنجگانه، روزه گرفتن در ماه رمضان، انجام دادن حج درصورت استطاعت مالی، انفاق مال، اطاعت از همسر و پیروی کردن از علی (ع) . و این برای مردان نیز صدق می کند.

ابراهیمی در ادامه خطبه ها گفت: نظام جمهوری اسلامی همیشه دشمن داشته است و هیچگاه دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.
وی تصریح کرد: یکی از جاسوسان برجسته آمریکا در نظری اعلام کرده است که جمهوری اسلامی هیچگاه از هم نمی‌پاشد مگر اینکه حمایت مردمش را از نظام قطع کنیم.

وی ادامه داد: این جاسوس گفته در هفت بند باید از طریق رسانه های ضدانقلاب مردم را از نظام جدا کنیم، اول اختلافات را زیاد کنیم، دوم تقویت اصلاح‌طلبان، سوم تضعیف حمایت بین المللی از ایران، چهارم آبادانی هایی که توسط سپاه انجام میشود را مورد هجمه منفی قرار دهیم، پنجم موج جنگی از لحاظ خبری ایجاد کنیم و وجهه ایران را خراب کنیم، ششم نخبگان را از ایران خارج کنیم و هفتم در دنیا ایران هراسی ایجاد کنیم.

خطیب جمعه زرند در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: روز ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به دست امام (ره) است و کمک های نقدی که امروز در نماز جمعه جمع آوری می شود به نیازمندان داده می‌شود.

وی ابراز کرد: ۱۵ اسفند نیز روز درختکاری است، چه خوب است هر کس داخل و درب خانه خود یک درخت بکارد و طبیعت شهر و روستاها را حفظ نماید تا این میراث به دست آیندگان برسد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خطبه ها تاکید کرد: طبق خواست رهبری، اگر می خواهید جنسی برای عید خرید کنید حتما تولید داخلی باشد و غیرت ملی داشته باشید تا کارگران ما بیکار نشوند و صنعت کشور تعطیل نگردد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.