سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نظام ولایت حافظ ایران اسلامی است/ دلیل درجا زدن ما این بود که همه چیز را به برجام گره زدیم/ اگر دولتمردان در اقتصاد مقاومتی درست عمل کرده بودن

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 440 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.12.22
 
انتشار: جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۷:۵۳:۴۲- کد خبر: 9504



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با نقل روایتی از حضرت نوح(ع) گفت: وقتی حضرت نوح (ع) نفرین کرد و قومش عذاب شدند شیطان ظاهر شد و به حضرت گفت سه نصیحت میکنم گوش کن و از آنها بر حذر باش، اول مواظب باش خشمگین نشوی اگر غضب کردی و به خشم آمدی من کنار تو هستم و تو را گمراه می کنم .

وی ادامه داد: امروز داخل جامعه ما اکثر طلاق‌ها ، دعواها و قتل‌های که صورت می گیرد بخاطر خشم است، ما باید از خشم و غضب بر حذر باشیم چون کلید جهنم خشم است.

وی افزود: دومین نصیحت شیطان رجیم به حضرت نوح این بود که هنگام قضاوت بین دو نفر من هم کنار تو هستم تا تو را از عدالت خارج کنم تا داوری ناحق انجام دهی.

ابراهیمی در توضیح گفت: کار قضاوت خیلی سخت است بنایراین قضات ما باید مواظب باشند، البته این نصیحت برای همه ما است که در مورد همسایه و دیگران فورا قضاوت نکنیم.

وی بیان کرد: سومین جایی که منِ شیطان همراه تو هستم زمانی است که با زن نامحرم تنها شوی و وقتی که خلوت کنی مطمئن باش سومین نفرمن هستم که عفت تو را جریحه دار کنم.

وی ادامه داد: این خلوت کردن با نامحرم شامل خلوت تلفنی و بصورت چت کردن در شبکه های اجتماعی هم می شود که باید بدانیم شیطان در این مکانها وجود دارد و چه زندگی هایی اینگونه از هم پاشیده است.

امام جمعه زرند در ادامه خطبه ها، با اشاره به دیدار رهبری با خبرگان ملت اظهار داشت: ما باید نعمت بزرگ ولایت فقیه را شکرگزار باشیم که هرچه داریم از رهبری مقام عظمای ولایت داریم و آنچه امروز ایران اسلامی را با تمام مشکلات و دشمنی استکبار حفظ کرده نظام ولایت است.

وی تصریح کرد: این اتفاقات که از اول انقلاب تا کنون در کشورما رخ داده است هرکدام می توانست چند کشور را از پای درآورد مثل کشورهای افغانستان، تونس، لیبی و مصر که پیروز شدند ولی دوباره استکبار جهانی برآنها تسط پیداکرده و اینها همه از برکت وجود ولی فقیه است.

حجت اسلام ابراهیمی بیان کرد: آنان که مدعی هستند پیرو خط امام (ره) هستند، امروز خط امام راهی است که سیداحمدآقا فرزند امام در مورد رهبری فرمود که من با خدا عهد بستم سر سوزنی مخالفت با مقام معظم رهبری نکنم حتی کاری خلاف میل قلبی ایشان انجام ندهم و هیچ کس حق شکستن حق و کلام رهبری را ندارد.

وی ادامه داد: امروز چه شده کسانی که خود را پیرو خط امام (ره) می‌داند مخالف با کلام رهبری عمل می کنند و به سخنان این مرد بزرگ کنایه می‌زنند، اگر حرف ولی فقیه را روی زمین بگذاریم و کنار بزنیم مثل اینست که حرف خدا و رسولش و امام زمان را کنار زدیم، ما هیچ راهی نداریم برای سرافرازی این کشور مگر تبیعیت کردن از مقام عظمای ولایت.

امام جمعه زرند گفت: رهبر در دیدار با خبرگان فرمودند اگر دولتمردان در اقتصاد مقاومتی درست عمل کرده بودند این وضع زندگی مردم نبود، سرمایه گذار خارجی خوب است ولی به کمکهای خارجی نباید وابسته بشویم.

وی اظهار داشت: جوانان ما موشک، انرژی هسته ای، موتور تانک و سامانه جنگی درست می‌کنند آیا نمی توانند در اقتصاد موفق باشند؟ امروز در جهان بهترین مغز را جوانان ایران دارند بهترین پزشک در آلمان ایرانی است بنابراین ما باید به این شعار اعتقاد راسخ داشته باشیم که ما می توانیم.

ابراهیمی گفت: دلیل درجا زدن و پسرفت ما این بود که همه چیز را به برجام گره زدیم ، دولتمردان ما تا زمانی که به آمریکا امید داشته باشند ما دررکود خواهیم ماند، تنها راه خروج از رکود تکیه بر قدرت داخلی است.

وی تصریح کرد: در کشور مدیران دلسوز و پیرو ولایت وجود دارد که خوب کار می کنند ولی بخشهای خصوصی سرمایه گذاری نمی کنند، امروزبا این بانکداری ما همیشه در رکود خواهیم ماند، اکثر بانکهای ما ربوی است، ما از شورای نگهبان عاجزانه درخواست می کنیم فکری برای این بانکها بکنند.

حجت اسلام ابراهیمی افزود: مدیران دلشان برای جوانان این کشور بسوزد و خود را مسئول بدانند، اگر جوانی گمراه شود و به خاطر مسائل زندگی سرخورده شود، بر ما واجب است احساس تکلیف کنیم و نباید مسئول و رئیسی بگوید به من ربطی ندارد، اگر ربطی ندارد چرا مدیر شده ای.

امام جمعه زرند در پایان خطبه ها به تصادفات اخیر در شهرستان اشاره کرد و گفت: خدا را شکر آمار تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است اما تصادفات اخیر و مرگ و میرها، بدلیل این است که قانون رعایت نمی شود، چرا ما باید از کلاه ایمنی و بستن کمربند ایمنی شرم داشته باشیم، باید بدانیم که حفاظت از جان واجب است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر درسایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.