سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اصولگرا و اصلاح طلب بازوان نظام اسلامی هستند/ مدیران باید با عملکرد خوب خود مردم را به نظام امیدوار نگه دارند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 368 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.12.26
 
24 اسفند 1395- شناسه خبر : 56869

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه گروهای سیاسی اصلاح طلب واصول گرا بازوی نظام هستند، گفت: خدمات و پیشرفتهایی که در ایران صورت گرفته است مربوط به کل نظام است، نه چپ نه راست.

وی با تبریک ولادت دخت نبی اکرم (ص) و تسلیت به مناسبت رحلت فرزند امام (ره) گفت: سید احمد آقا نقش مهمی در انقلاب و حفاظت از امام (ره) داشت؛ ایشان بعد از رحلت امام (ره) فرمودند: “من با خدا و امام (ره) عهد بستم تا کوچکترین حرکت مخالف با رهبری نکنم حتی کاری که خلاف میل قلبی رهبر باشد عمل نکنم اگر شما مردم هم به این عهد پایبند باشید در تمام زمینه ها ما بر آمریکا و استکبار پیروز می شویم.”

حجت اسلام ابراهیمی با اشره به اینکه همه مدیران باید به فرمایشات رهبر گوش فرا دهند، افزود: ما در جامعه در هر جا که درکارها نقص داریم در اثر فاصله گرفتن از فرمایشات رهبر بوده است. همه ما باید به کلام این مرد بزرگ و ولی جامع شرایط گوش فرا دهیم تا ایرانی آباد و رو به پیشرفت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به فرمایش رسول خدا (ص) انسان و مسلمان هر کاری را انجام میدهد باید محکم و بی عیب انجام دهد. اگر مسئول و مدیری کار انجام میدهد باید با تدبیر و آینده نگری انجام دهد. هر کار بی برنامه و بدون آینده نگری و مهندسی صورت گیرد به نتیجه واقعی نخواهد رسید.

امام جمعه زرند خطاب به مدیران شهرستان افزود: شما مدیران این انقلاب هستید، باید بدانید که این پست و مقام همه از برکت امام (ره) و خون شهدا است که به شما رسیده است. امروز دشمن در شبکه های مجازی و رسانه های بیگانه نظام طاغوت را برای جوان ما بهتر از نظام اسلامی حاکم بر جامعه نشان می دهد؛ چون جوان ما آن زمان را درک نکرد و قدرت تشخیص خوب و بد را ندارد، این وظیفه شما مدیران ولایت مدار است که وضع آن زمان را که از همه لحاظ وابسته به خارج بود و حتی تخم مرغ ما از کشور بیگانه وارد می شد را برای جوان تبیین کنید تا بیشتر از پیش به این نظام و کشور افتخار کند.

وی تصریح کرد: هر دولتی که بر سر کار می آید و خدماتی انجام میدهد این خدمات مربوط به نظام است نه مربوط به حزب های سیاسی چپ و راست. در واقع اصول گرا و اصلاح طلب هر دو بازوی این نظام هستند. مدیران و مسئولین با هر نگاه سیاسی باید بکوشند به مردم خدمات دهند و مشکلات این نظام را با دل سوزی رفع کنند، چرا که اگر نتوانند مشکلات مردم و نسل جوان را حل کنند امید مردم و جوان ما ناامید می شود و این موجب تسلت دشمن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند گفت: انسان باید سیاسی باشد، ولی سیاسی کاری نکند. باید در همه کارها خدا را در نظر بگیرد بخصوص در انتخاباتی که در پیش داریم؛ چرا که آینده هر کشور در گرو انتخاب شخص اصلح است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.