سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نتیجه برجام این بود که هرجا کوتاه آمدیم دشمن بیشتر بر ما چیره شد/ نگاه غرب به زن شعاری و ابزاری است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 472 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1395.12.29
 
انتشار: جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۵۸:۲۰- کد خبر: 9623




به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در آخرین نمازجمعه سال ۹۵، ضمن تبریک فرا رسید میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و گرامیداشت روز زن و مادر گفت: همه ما باید جشن میلاد حضرت زهرا را در خانه هایمان برگزار کنیم و جوان‌تر ها می توانند در این روز برای پدر و مادرشان جشن بگیرند چرا که این روز بسیار مبارک است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) در ارتباط با خدمت کردن مرد در منزل به همسر، گفت: طبق این روایت هر مردی که در خانه به همسرش کمک کند به عدد هر مویی که در بدن دارد ثواب یکسال روزه داری و نمازشب خوانی را می برد و نام او در دفتر شهدا ثبت خواهد شد.

وی افزود: پس از شنیدن این روایت؛ بیاییم از این پس تصمیم بگیریم که در خانه به همسرمان کمک نماییم و البته خدمت خانم در خانه هم جهاد محسوب می شود.

ابراهیمی در ادامه گفت: روز مادر فرصت بسیار خوبی است که هدیه ای برای مادران تهیه کنیم و دلشان را اینگونه شاد کنیم و ما باید همیشه قدردان مادران باشیم و تا زنده هستند نوکری آنها را بکنیم.

وی به نگاه غرب نسبت به زن اشاره کرد و گفت: نگاه غرب به زن شعاری است و شعاری که نسبت به آزادی زنان می دهند تنها برای شهوت‌رانی مردان است و همانطور که می بینید مردانشان پوشیده تر از زنان هستند و نگاه شان به زن کاملا ابزاری و برای اطفای شهوت است.

وی تصریح کرد: نگاه اسلام به زن ، عظمت زن را می رساند و آزادی واقعی را می توان در نگاه اسلام به زنان مشاهده کرد.

امام جمعه زرند همچنین با فرا رسیدن عید نوروز ، اظهار داشت : عید نوروز عید باستانی ماست و مورد تایید اسلام ، امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و این عید دارای ظاهر و باطن است.

وی افزود: ظاهر عید نوروز این است که لباس نو بپوشیم، خانه ها را تمیز نماییم و صله رحم انجام دهیم اما باطن عید این است که ثروتمندان فامیل به فکر نیازمندان فامیل باشند و در جمع های خانوادگی سعی بر برطرف کردن مشکلات یکدیگر نماییم مثلا اگر خانواده‌ای جوان مجردی دارد برای ازدواج او پا پیش بگذاریم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطبه ها گفت: تجربه ای که در برجام گرفتیم این است که ما هرجا کوتاه آمدیم، عقب نشستیم و تسلیم شدیم دشمن بیشتر جلو آمد و بر ما چیره تر شد و هرجا که محکم ایستادیم و از حق خود دفاع کردیم ، دشمن عقب نشسته است.

وی ابراز داشت: تنها راه این است که مسئولان و مردم دست به زانوی خود بگیرند و بلند شوند و بدانیم تا زمانی که دست نیاز به سوی دشمن دراز کنیم ضعیف تر می شویم و دشمن بر ما بیشتر مسلط می شود.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


برایدیدن لینک این خبردر سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.