سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تنها راه خوشبختی تکیه بر قدرت داخلی است/ کاغذبازی‌های داخل ادارات که مانعی برای تولیدکننده است را بردارید/ مسئولان شهر برای رفاه مردم در سال

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 450 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.01.21
 
انتشار: جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۴۶:۴۳- کد خبر: 9759


به گزارش “صبح زرند” ، امام جمعه زرند در خطبه ها ی نماز جمعه با تمسک به آیات و روایات و با عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) وروز پدر به همه پدران زحمتکش جامعه گفت : خداوند پنج پیامبر اولی الاعظم دارد که حضرت علی (ع ) عصاره این پنج پیامبر بزرگ است.

وی ادامه داد: فضائل امیر المومنین (ع) خیلی زیاد است که از آن جمله، رسول خدا فرمودند اگر می خواهی علم حضرت آدم (ع) را و تقوای نوح(ع)، حلم ابراهیم (ع)، عبادت موسی(ع) و زهد عیسی(ع) را ببینی نگاه به امام علی (ع) کن، کسی جز خدا و رسولش حق علی را نشناخت.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: ماه رجب را قدر بدانید و به عبادت به پردازید چرا که ماه رجب ماه استغفار و بخشش و زمینه ساز ماه رمضان است.

وی افزود : در این ماه، اعتکاف در پیش داریم، به همه مردم بخصوص جوانان سفارش می کنم در اعتکاف شر کت کنند چرا که اعتکاف یک معجون عبادی است و از همه عبادتها در آن جمع است، اعتکاف باعث می شود شور شعفی درون انسان به وجود بیاید ، یک حال معنوی که تمام گناهان انسان را پاک و روح انسان را جلا می دهد.

نمایند ولی فقیه تصریح کرد: مقام معظم رهبری(حفظه الله) با شعار (اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال) که برای امسال بیان داشتند، نقشه ی یک سال کشور را ترسیم کردند.

وی اظهار داشت: دین ما بهترین دین است، دنیا امروز نگاه می کند تا ببیند آیا کشور اسلامی که آخرت مردم را تضمین کرده آیا برای زندگی مردم در دنیا برنامه ای دارد؟ اگر زندگی مردم رونق پیداکند، در واقع دین اسلام در دنیا گسترش پیدا می کند و این رونق فقط در گرو گوش دادن به حرف ولی است.

ابراهیمی تصریح کرد: ما باید این کاغذبازی های داخل ادارات که مانعی برای تولیدکننده است را برداریم و بانکها، سرمایه در اختیار تولیدکننده بگذارند و درصد سود بانکی را کم کنند، و بدانند این سود ۳۰ الی ۴۰ درصد گرفتن از مردم ربا و جنگ با خداست که اقتصاد کشور ما را فلج کرده است.

وی افزود: امروز با دادن کار به دست جوان و تکیه کردن بر قدرت داخل کشور، همین طور که در موشکی و هسته ای جوانان ما به موفقیت رسیدند قطعا چرخ اقتصاد کشور را هم به چرخه در می آورند، و بالاترین مرگ بر آمریکا رونق دادن به زندگی مردم است.

وی گفت :امروز برای همه روشن شده که آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره با امریکا مضر است، چون تاریخ نشان داده هر کشوری با آمریکا مذاکر کرد و تسلیم استکبار شد، آمریکا به آن ظلم کرده است.

وی ادامه داد: سرنوشت کشورهای منطقه را نگاه کنیم و درس بگیریم ، کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، تونس و مصر با وجود تسلیم، باز آمریکا به این کشورها حمله کرد و سرمایه مردمی را غارت و به نوامیس آنها تجاوز کردند.

امام جمعه زرند بیان داشت: از دیگر مضرات مذاکره با دشمن که بارها حضرت آقا فرمودند نفوذ استکبار به داخل کشور و اجیر گرفتن اشخاص و خراب کردن کشور از داخل است ، بنابراین تنها راه خوشبختی تکیه بر قدرت داخلی است.

خطیب جمعه زرند در ادامه خطبه ها در مورد مسائل شهرستان زرند بیان داشت : مردم از نبود تاکسی درون شهری که مردم را داخل شهر جابه جا کنند و از نبود بازاچه روز در داخل شهر که مردم بتوانند محصولات صنعتی و کشاوزی تولید دست خودشان را مستقیم روانه این بازار کنند، گله مند هستند.

وی اظهار داشت: فرمانداریف شهرداری و ادارات مربوطه برای رفاه مردم و رونق دادن به شهر و چرخه زندگی مردم در سال جدید تلاش مضاعف کنند و زیرساخت های شهری را برای مردم فراهم کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.