سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیشترین ضربه به ایران بعد از انقلاب نگاه خطی و حزبی بود/ نامزدهای انتخابات قولی بدهند که بتوانند عمل کنند/ حضور هر ایرانی پای صندوق رأی یک بمب

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 604 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.02.10
 
انتشار: جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۴۲:۱۶- کد خبر: 9816



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه با عرض تبریک اعیاد شعبانیه به همه مردم ولایت مدار گفت: این ماه شعبان را قدر بدانید که منصوب به رسول خدا است و روزه در این ماه بهشت را بر انسان واجب می کند و همچنین به دیگران خیر برسانیم که عمل خیر در این ماه چندین برابر حساب می شود.

امام جمعه زرند بیان کرد: خداوند ما را اجتماعی آفریده و بدون اجتماع نمی توانیم زندگی کنیم و هر کدام از مسلمانان به فرمایش روایات نسبت به دیگری مسئول هستیم و باید آداب اجتماعی را رعایت کنیم.

وی افزود: از آیات و روایات استفاده می شود که خداوند دو گروه را مصداق واقعی صدقه میداند که اگر انسان در این دو مورد صدقه بدهد ثواب چندین برابر می برد و فردای قیامت بهشت را نصیب شخص صدقه دهنده می کند. یک گروه رزمنده ای که در جبهه جنگ میرود چون نمی تواند امرار معاش کند و دیگر گروه که خیلی مهم است طلبه ها ی حوزه علمیه که خود را وقف امام زمان(عج)کردند باید حمایت بشوند.

وی ادامه داد: حوزه علمیه هیچ زمانی به دولت وابسته نبوده و هیچ بودجه ای از دولتها به حوزه علمیه داده نمی شود و حوزه فقط از طریق خمس و کمک های مردمی اداره می شود، اگر زحمت علماء دین از قرنهای پیش نبود چیزی از دین اسلام و شیعه به ما نمیرسید و امروز همه ما سر سفره علماء که از خود گذشتند هستیم.

ابراهیمی گفت: امروز داخل شهر ما دو حوزه علمیه برادر و یکی خواهر وجود دارد، مردم باید همت کنند از طریق باغات پسته ای که دارند هر کس داخل باغ هایش یک تعداد درخت و مغازه دار یک مغازه اش را وقف حوزه علمیه کند و تولیتش را به دست امام جمعه وقت بدهد تا این چراغ هدایت داخل شهر پر فروغ تر و نورانی شود.

امام جمعه زرند تصریح کرد: ما بعد از انقلاب بیشترین ضربه ای که خوردیم از نگاه و عینک جناحی و حزبی است و بعضا اشخاص را بخاطر حزبشان کافر دانسته و طرد کردیم در صورتی که اسلام اصلا این معیار را درست نمی داند و جذب حداکثری و حضور پای صندوقها با هر سلیقه سیاسی هدف اسلام و فرمایش مقام عظماء ولایت است و حضور هر ایرانی پای صندوق رای یک بمب اتم بر سر دشمنان و بد خواهان این نظام است.

وی بیان داشت: نامزدهایی که وارد انتخابات شدند باید اهل عمل باشند، شعارها و قولهایی به مردم بدهند که بتوانند عمل کنند و مردم هم باید به شعارهایی که نامزدین انتخاباتی می دهند توجه کنند چرا که بعضی شعارها ظاهر خوبی دارد ولی وقتی خوب توجه می کنیم متوجه می شویم هدف این نامزد چیزی دیگر است.

وی افزود: بعضی شعارها مثل استعمار که شعار انگلیسی ها بود به ظاهرش خوب است (یعنی عمران و آبادی) ولی در عملِ انگلیسی ها یعنی غارت کردن سرمایه های کشور است.

خظیب جمعه زرند تصریح کرد: عده ای شعار تعامل با دنیا را مطرح می کنند که ظاهر خوبی دارد (یعنی آشتی) ولی در عمل می خواهند کشور را وابسته کنند ، کی اسلام و امام(ره) و رهبری گفته اند ما با دنیا قهر هستیم بلکه اسلام رابطه احسن را مدنظر دارد اما بله ما با استکبار جهانی امریکا و رژیم جعلی اسرائیل رابطه نداریم و نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: قضیه برجام بر همه حق بینان جهان روشن کرد که امریکا قابل اعتماد نیست با برجام آیا پاسپورت ایرانی حفظ شد؟عزت ایرانی حفظ شد؟ تحریم برداشته شد؟ چرا بعضی با وجود اینکه دشمنی را می بینند ولی هنوز سنگ امریکا را به سینه می زنند؟

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: امریکا می خواهد زحمت شهدا هدر رود و اسلام را نابود کند، استکبار و امریکا از امام(ره) سیلی خورده است، اگر بتواند تمام پیچ و مهره‌های اقتصادی این کشور را باز و قدرت داخلی را نابود می کند ولی هرگز نخواهد توانست.


بری دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.