سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: کسانی که ادعا دارند در راه امام(ره) هستند بایند به اصول امام پایبند باشند/ هدایت های رهبری سایه جنگ را از ما برداشت/ ضاربان طلا

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 611 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.03.14
 
انتشار: جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۵۸:۵۳- کد خبر: 9916


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن آرزوی مقبولیت طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت: طبق روایات، روزه ماه مبارک رمضان می تواند انسان را از جهنم و آتش سوزان نجات دهد.

وی افزود: از مهمترین خواص روزه ، تقویت اراده است و این اراده قوی باعث می شود ما در مقابل گناهان و هوای نفس خود را حفظ کنیم.

ابراهیمی در ادامه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و شهادت هزاران نفر در قیام ۱۵خرداد ، اظهار داشت: امام (ره) در عصر غیبت، کار پیغمبران و ائمه را کرد و به مسلمانان ایران و جهان عزت بخشید و راه درست را به ما نشان داد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک مکتب و یک اصولی را پایه گذاری و ترسیم کرد، کسانی که می خواهند در راه امام باشند باید پایبند به این اصول باشند و از جمله این اصول می توان به التزام و اعتقاد به ولایت فقیه، ایستادگی در برابر قدرت های استکباری بویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و همچنین وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف و … اشاره کرد.

وی اظهار داشت: کسانی که ادعا دارند در راه و خط امام هستند باید ثابت کنند که به تک تک این اصول اعتقاد داشته و پایبند آنها هستند.

خطیب جمعه زرند به سالروز انتخاب شایسته آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری نهضت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای در طول این ۲۸سال با مدیریت و هدایت بی نظیر توانسته اند کشور را از فتنه ها و توطئه هایی که به کشور و مردم تحمیل کرده اند حفظ نمایند و انقلاب روز به روز شکوفاتر شده است.

وی افزود: کسی که سایه جنگ را از سر کشور ما برداشته است برجام و غیر برجام نبوده ، بلکه هدایت ها و ایستادگی های مقام معظم رهبری بوده است.

ابراهیمی در ادامه خطبه ها گفت: حضور مردم ایران، خصوصا مردم شهرستان زرند با حضور ۸۷درصدی در پای صندوق های رأی در دنیا بی نظیر بود و به خوبی به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی ابراز کرد: بعد از انتخابات و حضور باشکوه مردم، حرکات زشت و ناپسندی توسط افرادی منتسب به یک کاندیدای ریاست جمهوری در شهر زرند رخ داد که هیچ کس آنرا نمی پسندد و مردم ولایتمدار زرند با این حرکات زشت بیگانه هستند.

وی تصریح کرد: این افراد در یک حرکت زشت، تعدادی از طلبه های حوزه علمیه زرند که از کاندیدای رقیب حمایت کرده بودند را مورد فحاشی و کتک کاری قرار دادند، مطمئناً اگر اینجور افراد به جایی برسند دیکتاتوری به راه خواهند انداخت و مخالفان را سرکوب خواهند کرد.

امام جمعه زرند ادامه داد: از دستگاه قضا و دادستانی کمال تشکر را داریم که سریعا وارد عمل شدند و این افراد را دستگیر کردند و البته در ادامه، این افراد از کردار خود ابراز ندامت کردند و گفتند که غلط کرده اند، و طلبه ها هم به حرمت ماه مبارک رمضان از شکایت خود گذشتند و این قضیه ختم به خیر شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات زشت و ناپسند در شهرستان نباشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.