سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

سند ۲۰۳۰ که به فرهنگ و استقلال کشور ضربه میزند باید جمع شود/در مسائل باید عینک جناحی را برداریم تا حقیقت را درک کنیم/ منتخبین شورای شهر هدفشان

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 586 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.03.21
 
انتشار: جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۴۲:۰۵- کد خبر: 9960


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، امام جمعه زرند در خطبه های دومین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی پیامبر اعظم زرند با اشاره کردن به صفات افراد بهشتی بیان کرد: به فرموده امام صادق (ع) ، علامت بهشتیان ۴ چیز است؛ اول ، روی باز دارند و چهره اخمو و تلخ ندارند با لبخند بر لب دل دیگر مومنان را شاد می کنند لذا باید اخلاق خوش را داخل جامعه گسترش دهند رئیس با زیردست در ادارات و زن و مرد داخل خانواده تا فرزند خوش اخلاق تحویل جامعه دهیم.

وی ادامه داد: دومین صفت افراد اهل بهشت زبان لطیف دارند، اکثر اختلافات بخاطر زبان است که به دیگری نیش زبان ، غیبت و تهمت می زنند، بیشترین گناهان کبیر مربوط به زبان است.

وی افزود: سومین نشانه دل پر محبت و مهربان که حسادت و کینه‌ی هیچ شخصی را به دل نمی گیرند، از وجودشان عشق ، محبت و مهربانی می بارد و چهارمین صفت و علامت اهل بهشت دست دهنده دارد و خسیس نیست، خودش از نعمت الهی استفاده می کند و ما بقی را به فقیر می بخشد.

خطیب جمعه زرند با عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم ولایت مدار کشور اظهار کرد: شاهد عملیات کور و ظالمانه داعش در کشور بودیم که یک بار دیگر دشمنی استکبار جهانی و امریکا برای ما ثابت شد.

وی اظهار داشت: تروریست ها به دو مکان مقدس حمله کردند، یکی حرم امام (ره) چون امریکا از امام (ره) ضربه خورده و با خط امام دشمن هستند که با کمک خداوند و رشادتهای دستگاه امنیتی کنترل شد، دومین مکان، مجلس بود که خانه مردم است، دشمن با مردم ما هم مشکل دارد و می خواهد ایران نباشد.

وی افزود: از همه مهم تر و قابل تشکر این هدایتهای رهبر مقام عظمای ولایت است، به اعتراف خود استکبار جهانی که می گویند اگر هدایتها و رهنمودهای رهبری از سال ۸۰ تا به امروز نبود هرساعت در خیابانها تهران ۱۰ الی ۱۲نفر کشته می داد.

وی گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند همان گونه که مقام عظمای ولایت (حفظه الله) بیان کردند این مردم از این ترقه بازی ها نمی ترسند و عقب نشینی نمی کنند چرا که این مرز بوم مردان دلیر از جنس فولاد و با عزمی ولایی دارد که تا آخرین قطره خون پشتیبان این ولایت و رهبری و نظام هستند.

حجت اسلام ابراهیمی در ادامه گفت: عده ای در زمان انتخابات از افراد منافق و فتنه گر حمایت می کردند و جای جلاد را عوض کرده بودند، مثل این می ماند که امروز افرادی بگویند داعشی هایی که خون برادر دینی ما را ریختند اعدام و محا کمه نشوند، در صورتی که حکم اعدام دهه ۶۰ را امام (ره) صادر کرد.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم منافقان دیروز داعشیان امروز هستند تا راه را اشتباه انتخاب نکنیم، کشتن۱۷ هزار نفر از بزرگان و فرزندان ما در دهه ۶۰، این جنایات منافقان بود، جای تاسف دارد که عده ای بگویند چرا اعدامشان کردند؛ آیا باید کاری غیر از این صورت می گرفت؟؟

امام جمعه زرند با اشاره به سند ۲۰۳۰ بیان کرد: این سند استقلال کشور ما را زیر سوال می برد، مگر بزرگان این کشور مرده اند که غرب بیاید برای آموزش و پرورش ما برنامه دهد؟! فصل خطاب در همه مسائل کشور رهبری است، وقتی رهبر می فرماید اشتباه است، مسئولین باید بپذیرند و اطاعات کردن از ولی فقیه یک واجب الهی است.

وی اظهار داشت: بعضی می گویند رهبری اطلاعاتی در این زمینه ندارد، رهبری که بیشترین اطلاعات کشوری و جهانی در اختیار دارد و کشور را سالها از خطرات گوناگون حفظ کرده، چگونه از این سند۲۰۳۰ اطلاعی ندارد؟!

ابراهیمی گفت: اشکالات زیادی سند ۲۰۳۰ دارد، یکی از اشکالات اساسی “می گویند خانواده باید حرمت داشته باشد” جمله قشنگی هست ولی خانواده را غرب به سه گونه تقسیم می کند: زن با مرد – زن با زن – مرد با مرد ؛ با امضا و اجرا این سند یعنی حکومت اسلامی هم جنس بازی را قانونی قبول دارد.

وی تصریح کرد: از مسئولان خواهشمندیم عینک جناحی به چشم نزنند تا برایشان حقیقت این سند ننگین روشن شود، ما مردم ولایت مدار شهرستان زرند از دولت درخواست داریم که هرچه سریع تر این سند ۲۰۳۰ را جمع کنند و از ظرفیتهای آموزشی داخلی استفاده کنند.

امام جمعه زرند گفت :عده ای هنوز بعد از انتخابات داخل شهر درگیر مسائل خطی و جناحی هستند، ما هر چه ضربه خوردیم به خاطر عینک جناحی است، این بگو مگوهای سیاسی نباید ما را سرگرم خودش کند تا از پیشرفت باز بمانیم.

وی ادامه داد: شوراها که مردم انتخابشان کردند همه ی هدفشان برای پیشرفت شهر و آبادانی بگذارند، بعضی از مسئولان شهرستان بخاطر اینکه مسئولی را عوض کنند می گویند ببینید زمان انتخابات به کدام نامزد رای داده، واقعا این شایسته این شهر و مردم ولایتمدارش نیست که ملاک را خط حزب قرار دهیم.

وی در پایان از همه مسئولان و مدیران ادارات که در ساخت مصلی کمک کردند تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: هنوز مصلی برای تکمیل شدن نیاز به کمک خیرین دارد که یک همتی انجام دهند تا این مصلی که یک قطب فرهنگی برای شهر است کامل شود.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برایدیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.