سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

آتش به اختیار به معنی دفاع و پشتیبانی از انقلاب است/ شهرستان زرند بیش از ۸۰۰ بچه یتیم و بدسرپرست دارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 460 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.03.30
 
انتشار: جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۲۵:۰۳- کد خبر: 10075



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های این هفته نماز جمعه زرند با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س) گفت: سعادت کامل این است که حضرت علی (ع) را دوست داشته باشیم.

وی در مورد الگو قرار دادن سبک زندگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) بیان داشت: باید به سبک زندگی علی (ع) نگاه کنیم و ایشان را در زندگی سیاسی ، فرهنگی و همه زمینه ها الگو قرار دهیم.

امام جمعه زرند با اشاره به آیه ای از قران مجید در خصوص امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت : شخصیت حضرت علی (ع) الگوی همه ماست، حضرت علی (ع) در هر شرایطی دست از کمک کردن به دیگران بر نمی داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به راه و روش حضرت علی (ع) و الگو پذیری امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان داشت: راه صحیح و راه درست در این دنیایِ شرک و کفر، راهی است دلپذیر که امام بزرگوار و مقام معطم رهبری به ما نشان دادند ، که همان راه امیرالمومنین است.

وی همچنین افزود: باید نگاه کنیم به امیرالمومنین که مدافع بیچارگان بود، امروز در این شهرستان بیشتر از ۲۵۰ بچه یتیم داریم که نیازمند کمک ما هستند و بیشتر از ۵۶۰ بچه بدسرپرست داریم که اگر امیرالمومنین حضور داشتند آیا کمک نمی کردند؟

وی در خصوص شب قدر و منزلت آن اینگونه بیان کرد: شب قدر شب نزول قران ، رحمت و خوشبختی و شب انتخاب راه درست است، قدر یعنی تعیین و اندازه که در این شب امورات مشخص میشود تا سال آینده.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به کلام اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار چنین بیان داشت: بعضی ها معنی کلام اخیر رهبری را بد معنی کردند، آتش به اختیار به معنای حمله به دستگاه های دولتی نیست! برای مثال در جبهه، قرارگاه در حال حمله دچار مشکل می شود و در آن اختلال بوجود می آید، معنی اش این نیست که ما به قرارگاه و هر جا که رسید حمله کنیم!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به افسران جنگ نرم و جوانان فرمودند که دشمن در حال حمله فرهنگی است، دستگاه ها چه خوب و چه بد کار کنند؛ وظیفه الان شما دشمن شناسی است.

ابراهیمی اظهار داشت: رهبری فرمودند دانشجویان ، طلاب و جوانان عزیزمان اگر در جایی کاری معطل شده و دستگاه ها دچار اختلال شدند آتش به اختیار عمل کنید و از انقلاب دفاع و پشتیبانی کنید.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با رهبری بیان داشت: در دیدار اخیر رئیس جمهور و مسئولان با مقام معظم رهبری در سخنان رئیس جمهور اشاره به کارهایی شد که باید انجام پذیرد، که همانطور که رهبری فرمودند مخاطب همه کارهایی که رئیس جمهور اشاره کرد دولت است و باید این کارها را درست کند.

امام جمعه زرند در خصوص اهداف دشمن برای ایران اسلامی گفت: دشمن امروز برای ایران اسلامی برنامه های زیادی دارد، اولین هدف دشمن کوتاه مدت است که ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دومین هدف میان مدت آنها ایجاد مشکلات اقتصادی است و ما باید گره گشابی اقتصادی داشته باشیم اینکه اینترنت به روستاها و مناطق دور افتاده ببریم خوب است اما مشکل اقتصادی ما را حل نمی کند.

وی افزود: سومین هدف بلند مدت دشمن برای ایران اسلامی سرنگونی جمهوری اسلامی است، بنابراین شناخت و مقابله با دشمن وظیفه همگان است.

ایشان در پایان با اشاره به دهه آخر ماه مبارک رمضان بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام دهه اخر ماه مبارک را اعتکاف می کردند و قدر آنرا بدانید و اعتکاف به پا دارید.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.