سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

ارکان مساجد، روحانیون و هیئت امناء هستند/ منبر بالاترین رسانه تبلیغی است/ مساجد باید جذب حداکثری جوانان را داشته باشند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 397 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.05.04
 
انتشار: دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۳۰:۳۷- کد خبر: 10308



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، جلسه کمیسیون انتخاب هیئت امناء بقاع متبرکه و مساجد شهرستان زرند صبح امروز با حضور امام جمعه، رئیس اداره اوقاف، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه و مسئول عقیدتی در سپاه شهرستان زرند و دیگر حضار ذر دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این جلسه با بیان اینکه مساجد سنگر اسلام است، گفت: مسجد مرکز عبادت است و هیچ رسانه ای جای تبلیغ منبر را نمی گیرد ، منبر بخاطر سخنرانی چهره به چهره بیشترین تاثیر را بر مخاطب می گذارد.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: باید برای مساجد هیئت امنائی انتخاب شود که دل سوز و کارآمد باشند و جذب حداکثری را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه جبهه کفر روی جذب جوانان ما سرمایه گذاری کرده است باید همه‌ی هیئت امنا و روحانیون مساجد با اخلاق خوش و با برنامه ریزی، جذب حداکثری جوانان را داشته باشند.

امام جمعه زرند بیان کرد: هیئت امنا و روحانیون ارکان مسجد هستند، بنابراین باید کسانی به عنوان مدیریت مسجد و هیئت امنا انتخاب شوند که جوان، پرتلاش، کارآمد و دارای مقبولیت مردمی باشند چرا که اگر این شاخصه ها را نداشته باشند مسجد بجای پیشرفت و جذب جوانان باعث دوری مردم بخصوص نسل جوان از مسجد می شود.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.