سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نتیجه برجام، گستاخی استکبار و تحریم چند برابری ایران بود/ پاسخ نقض برجام باید محکم، سریع و دندان شکن باشد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 386 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.05.08
 
انتشار: جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۲۴:۲۳- کد خبر: 10337




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تمسک به آیات و روایات و با اشاره به جایگاه مهدویت در ادیان توحیدی گفت: آرزوی همه ادیان توحیدی آمدن منجی و نجات دادن بشریت از چنگال ظلم و جهالت است.

وی افزود :صرف آرزو و دعا کردن برای فرج اتفاقی نمی افتد، برای تحقق امر فرج باید خانواده ای مورد پسند امام زمان (عج) تربیت کنیم تا همه زمینه ساز فرج حضرت باشیم.

وی با تبیین شاخصه های خانواده امام زمانی و مهدوی اظهار کرد: خانواده ای مهدوی است که پشتوانه زندگی خود را امام زمان می داند و بدانیم که اهلبیت مثل مادری که به نوزادش محبت می کند به یاورانشان محبت می کنند حتی دلسوزیشان از پدر و مادر نیز بیشتر است، لذا برای تشکیل خانواده مهدوی باید امام را حاضر و ناظر اعمال خود بدانیم.

ابراهیمی گفت: یکی دیگر از علامت های خانواده مهدوی این است که کاری کنیم که مورد دعای حضرت واقع شویم چرا که اگر مشمول دعای رحمت امام زمان(عج) شدیم عاقبت بخیر خواهیم شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در ادامه با گرامی داشت ۵مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی تصریح کرد: نماز جمعه سفارش خداوند است و سنگر حفظ انقلاب و امامت و اسلام است.

وی اظهار داشت: حکم ائمه جمعه از طرف ولی فقیه ابلاغ می شود و همه ائمه جمعه حکم نماینده ولی فقیه را دارند، البته از اول انقلاب منافقان کور دل و دشمنان اسلام با برپایی نماز جمعه مشکل داشتند لذا بسیاری از آیات اعظام بزرگ را ترور و به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: زرند را به عنوان حضور پر شور مردم در نماز جمعه می شناسند اما متاسفانه عده ای از خناسان، نامه به تهران و به شورای سیاست گذاری نوشته اند که از زمانی که این امام جمعه (ابراهیمی) آمده نماز جمعه خلوت شده است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: البته که اینطوری نیست و روز به روز افزایش جمعیت از زن و مرد داریم و امام جمعه هم یعنی امام همه مردم نه خط و گروه خاصی و اگر هم بخواهیم این شهر پیشرفت کند باید اختلافات را کنار گذاشته و دلها را به هم نزدیک کنیم و انتقاد هم باید سازنده باشد و جذب حداکثری را باید مد نظر بگیریم.

وی در ادامه خطبه ها اظهار داشت: نتیجه برجام گستاخی استکبار و تحریم چند برابری ایران بود، باید کسانی که نظارت بر برجام دارند پاسخ سخت و کوبنده ای به نقض برجام بدهند و یادآور می شوم ما هر جا عقب نشینی کردیم دشمن گستاخی کرده بنابراین تنها راه مقابله با تحریم و استکبار، ایستادگی و تکیه بر قدرت داخلی است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : باید داخل شهر اشتغال آفرینی کنیم البته بیشتر عامل بیکاری مربوط به عدم مهارت است و دستگاهای مربوطه باید زمینه را برای مهارت افزایی داخل شهر فراهم کنند تا کسی داخل شهر بیکار نباشد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.