سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دست دلالان پسته با ایجاد صنایع فرآوری قطع می‌شود/پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 359 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.05.12
 
کد خبر : 20273- ۱۳۹۶/۰۵/۰۸- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اقتصادی, زرند, گوناگون

به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان منطقه پنج شامل شهرستان زرند اظهار داشت: ۲ هزار نفر جمعیت در سی‌ریز شهرستان زرند طی ایام دفاع مقدس داشتیم که ۵۰۰ نفر از آنها رزمنده بودند و حدود ۵۰ نفر هم شهید شدند.

وی ادامه داد: خواستار گازرسانی سریع‌تر به شهرستان زرند و انجام روکش آسفالت جاده‌ها در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم هستیم.

امام جمعه زرند اضافه کرد: با اتصال شهرستان زرند به شهرستان بافت شاهد این هستیم که تردد در شهرستان زرند افزایش یافته و این امر موجب رونق و پیشرفت در منطقه است.

ابراهیمی ابراز داشت: مردم سی‌ریز به کشاورزی و دامداری علاقه دارند و خواستار راه‌اندازی مجتمع دامپروری در دهستان سی‌ریز هستیم.

امام جمعه زرند عنوان کرد: معدن سنگ سی‌ریز از خلوص بالایی برخوردار است و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این معدن به بهترین نحو انجام شود.

ابراهیمی همچنین خواستار فعالیت درمانگاه سی‌ریز به صورت شبانه‌روزی شد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه توسط مسؤولان امر صورت گیرد.

وی با اشاره به تولید پسته در دهستان سی‌ریز تصریح کرد: شاهد حضور دلالان پسته در منطقه سی‌ریز هستیم و برای قطع دست این دلالان از بازار پسته باید صنایع فرآوری پسته در سی‌ریز دنبال شود.

امام جمعه زرند بیان داشت: منطقه سی‌ریز مستعد سرمایه‌گذاری است و ما با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم و برای آنها فرش قرمز می‌اندازیم و گوسفند قربانی می‌کنیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.