سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

یک مدیر وقتی موفق است که مردم را دوست داشته باشد/نمازجمعه جزو ارکان و پایداری دین است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 363 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1396.05.12
 
10 مرداد 1396 - 19:05- شناسه خبر : 61397

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در نشست شورای اداری شهرستان زرند با موضوعیت نمازجمعه با بیان اینکه مومن باید سه ویژگی داشته باشد، اظهار داشت: ویژگی خداوند ، ویژگی پیامبر و ویژگی امام معصوم باید در وجود مومنین باشد.

وی تصریح کرد: بسیاری از اختلافات خانوادگی بابت این است که زوجین اسرار خود را در میان خانواده هایشان در میان می گذارند و باعث اختلافات خانوادگی می شوند.

وی با اشاره به اینکه یک مدیر وقتی موفق است که مردم را دوست داشته باشد، خاطر نشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم بنا شده است و قوام آن خوش رفتاری مسئولین با مردم است.

وی با عنوان اینکه نمازجمعه جزو ارکان و پایداری دین است، اذعان داشت:نماز جمعه یک اجتماع همگانی است و نظام جمعه حافظ مسئولین است.

وی افزود: جایگاه نمازجمعه جایگاه بسیار مهمی است و نمازجمعه سنگر مقابله با دشمن است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولین در محل کارشان دیگران مردم را نیز به نمازجمعه تشویق کنند، بیان کرد: دفتر امام جمعه زرند دوشیفت فعالیت می کند و مدارا با مردم و مردم داری باعث پیشرفت نظام می شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در نظام جمعه از برکت علما است و امام جمعه ها سربازان نظام جمهوری اسلامی هستند و هرکجا که بگویند خدمت می کنند.

وی درباره اینکه باید در احداث مصلی پیامبر اعظم تمام مسئولین کمک کنند، توضیح داد: زحمات زیادی برای مصلی پیامبر اعظم زرند کشیده شده است و بیش از 1 میلیارد تومان تا الان برای احداث آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به فکر فرزندانشان باشند تا دشمن آن ها را خراب نکند، اضافه داشت: فرزندان مسئولین باید الگوی فرزندان مردم عادی باشند.

وی عنوان کرد: شب های شاد مهدویت میزان آمار خودکشی های زرند را پایین آورده است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.