سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تسلیت امام جمعه محترم زرند در پی شهادت پاسدار شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 458 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1396.05.24
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند طی پیامی شهادت مظلومانه مدافعان حرم پاسدار شهیدعلی عظیمی و پاسدار شهید محسن حججی را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده آن شهیدان والام مقام تسلیت گفت.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به شرح ذیل است:
شهادت مظلومانه فرزندان دلیر اسلام و ولایت، پاسداران سرافراز میهن اسلامی، مدافعان حریم حرم و شعائر قرآنی، به ویژه شهید بزرگوار علی عظیمی ومحسن حججی که در جبهه نبرد با استکبار جهانی وصهیونیستهای خون آشام وشجره خبیثه وهابیت تکفیری و مزدوران قسم خورده آن، به سوی ملکوت پَر کشیدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان غیرتمند ما و مرزبانان حریم اهل بیت(علیه السلام) افزودند، به پیشگاه آقا امام زمان(عج)ومقام معظم رهبری وخانواده آن شهیدان والامقام ومردم شهید پرور شهرستان زرند ونجف آباد اصفهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همه شهدا و امام شهیدان، بالاخص شهید علی عظیمی که اولین شهید مدافع حرم از شهرستان زرند می باشد علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت می نمایم.

خاطره این دلاورمردان جبهه توحید یادآور شهدای کربلا و بدر و احد در نبرد با کفر ونفاق است. خداوند روح این عزیزان را با اولیای دین محشور فرماید.

خداوند بر توفیقات همه سربازان و مرزبانان جبهه مقاومت و عزت و شرف بیفزاید و ما را در این امتحان بزرگ سرافراز نماید و قلب امام عصر ارواحنا له الفداه را از همه ما خشنود و به والدین ،سپاه پاسداران سرافراز،همکاران و دوستداران گران سنگ شهدا اجر و صبر و حسن توفیق عنایت فرماید و به رهبرعزیز و فرمانده گرانقدر کل قوا طول عمر با برکت عنایت و مشمول الطاف خاصه خود قرار دهد. ان شاءالله.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.