سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: کودتای ۲۸مرداد سندی آشکار در بی‌اعتمادی به آمریکاست

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 387 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.05.30
 
انتشار: جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۵۸:۲۹- کد خبر: 10402



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب، به سالروز کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و آنرا یکی از ننگین‌ترین جنایات آمریکا علیه ایران دانست.

وی افزود: این جنایات لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایتکار است که هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و هر ملتی که به آمریکا اعتماد کند بداند که زمین‌گیر خواهد شد.

وی تاریخ را چراغ راه آینده دانست و گفت: دولتمردانِ زمان کودتای ۲۸ مرداد به آمریکا اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد به آمریکا باعث کودتایی شد که دوباره شاه ملعون را به این کشور بازگرداند.

خطیب جمعه زرند با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت میان آحاد جامعه و مسئولان افزود: اگر می خواهیم بهترین الگو را بدست آوریم باید از سنت و روش پیامبر اسلام پیروی کنیم که فرمودند دشمن را بشناسید و با آن مخالفت کنید.

وی خاطرنشان کرد: وقتی تاریخ را بررسی می کنیم، دشمنی امریکا با ایران در آن موج میزند و امروز هر ناامنی و هر جنایت بزرگی که علیه ملت ایران و کشورهای اسلامی می شود با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و آل سعود انجام می شود.

وی با اشاره به سالروز تخریب مسجد الاقصی توسط رژیم غاصب اسراییل، روز بزرگداشت مساجد را گرامی داشت و عنوان کرد: بسیاری از دستاوردهای کشورهای اسلام به موجودیت مسجد بر می گردد و مهمترین علت تخریب مساجد توسط رژیم پلید صهیونیستی و گروههای تکفیری همین است که آنها از این پایگاه مردمی در هراسند.

امام جمعه زرند در بخشی دیگر از صحبتهای خود فرا رسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: دولتمردان ما از شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت و ساده زیستی را بیاموزند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.