سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

منتخبین شورا شهرداری را انتخاب کنند که گلوگاه های فساد را ببندد / مردم هم در قبال انتخاب اعضای شورا مسئول هستند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 537 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.06.05
 
انتشار: جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ / ساعت ۲۰:۵۱:۴۸- کد خبر: 10406



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند ، شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقین را تسلیت گفت و اظهار داشت: منافقین و داعش دو روی یک سکه هستند و همه این ها از آستین دشمن بیرون می آیند و از اول انقلاب تا کنون در فکر براندازی جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن تبریک هفته دولت ، خاطر نشان کرد: هفته‌ دولت بهانه‌ای است که دولتمردان گزارشی از عملکرد یک‌ ساله خود به مردم ارائه دهند.

وی افزود: ما مردم باید بر کار ادارات و نهادها نظارت داشته باشیم ، اگر در یک اداره ای درخواست زیر میزی و رشوه کردند و گفتند که در قبال دریافت پول کار شما را انجام می دهند گزارش بدهید و باید بدانید که اگر این پول را پرداخت کردید، آن رشوه گیرنده را دزد پرورش داده و در جرم او شریک هستید.

ابراهیمی تصریح کرد: وقتی شما مردم ، مراقب نباشید تخلفات گسترده ای صورت می گیرد، بطور مثال چرا شهرداری زرند با این همه نیرو در سال های گذشته نمی توانست کار کند؟ برای اینکه عده ای در داخل و بیرون شهرداری، دستشان در یک کاسه بود و بجای اینکه پول شهرداری، برای شهرداری و شهر استفاده شود توی جیب این آقایان می رفت.

وی افزود: باید از سازمان بازرسی و شهرداران سابق و کنونی، آقایان عرب‌نژاد و محمدی تشکر کنیم که جلوی این فسادها را گرفتند.

امام جمعه زرند ادامه داد: طبق گزارشات، در گذشته قیر به اسم شهرداری زرند وارد می شد ولی در شهرداری بطور شخصی فروخته می شد یا مثلا در تفکیک زمین‌ها اعلام کرده بودند که سهم شهرداری ۶۰۰میلیون تومان است ولی در بازرسی ها مشخص شد این سهم بالای ۴میلیارد تومان بوده است.

وی ابراز داشت: همین اتفاقات باعث شده بود که شهرداری زرند فلج شود و دیگر توان آسفالت کردن خیابان را هم نداشته باشد و حتی در حالی که کارگران شهرداری خود توانمند بودند ولی خیلی از کارها از جمله آسفالت خیابان ها را هم به پیمانکار سپرده بودند که اکنون جلوی آن گرفته شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تبریک به اعضای شورای پنجم شهر زرند گفت: از شورای جدید می خواهیم که دیگر اجازه ندهند آن افراد زالوصفت روی کار بیایند و از طرفی اگر می خواهند شهرداری روی پای خود بایستد باید آدم پاک دستی را در سمت شهردار انتخاب کنند تا گلوگاه های فساد را بگیرد.

وی افزود: شهردار هم حتما نباید آدم سیاسی و جناحی باشد، متاسفانه در شورای چهارم کار زشتی را مشاهده کردیم که آقای عرب‌نژاد که از انسان های پاک دست بود را از سمت شهرداری به دلایل جناحی برداشتند.

وی خطاب به مردم زرند گفت: البته شما مردم هم که اعضای شورا را انتخاب کرده اید مسئولید، اگر خدای نکرده یکی از منتخبین شما با پرسنل شهرداری همدستی کرد و اموال را چپاول کرد، شما هم در خیانت او شریک خواهید بود چرا که چشم و گوش بسته و بدون تحقیق انتخاب کرده اید.

خطیب جمعه زرند اظهار داشت: ، بنابراین حالا شما مردم باید بر کار منتخبین خود نظارت داشته باشید و ای کاش بازرسی ها علاوه بر شهرداری از دیگر جاها و ادارت هم انجام می شد تا این گلوگاه های فساد گرفته می شد.

وی در پایان فرا رسیدن عید سعید قربان را نیز تبریک گفت و ابراز کرد: فلسفه عید قربان این است که انسان فلسفه عبودیت خدا را قبول کند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.