سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حساس کردن مراکز بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان میانمار /یکی از مهمترین عوامل استحکام بنیان خانواده نگرش صحیح به جایگاه زن است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 368 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1396.06.26
 
24 شهریور 1396 - 23:06- شناسه خبر : 62665


به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند اظهارداشت: در چند سال گذشته در کشورهای مختلف نسل کشی بین مسلمانان اتفاق افتاده که توطئه ای از سوی دشمنان اسلام است.

وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید مراکز بین المللی و سازمان ملل را نسبت به کشتار مسلمانان میانمار حساس کنند.

ابراهیمی جایزه صلح نوبل را برای کسانی دانست که بیشتر جنایت می‌کنند و ادامه داد: جایزه صلح نوبل به این زن جنایتکار داده شده است که خانه‌های مسلمانان را آتش می‌زنند و آنها را ظالمانه می‌کشند و بیش از ۴ هزار نفر از مسلمانان را سربریدند.

امام جمعه زرند با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: تحصیل و کسب علم باید همراه با آگاهی باشد و مدرک به درد جامعه ما نمی خورد و همچنین در کنار علم آموزی به تزکیه نفس بکوشیم.

وی با اشاره به سالروز قتل عام مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه های صبرا و شتیلا ابرازداشت: صهیونسیت های جنایتکار با بی رحمی مسلمانان را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه زرند با گرامیداشت روز خانواده آن را به ‌عنوان مهم‌ترین کانون تربیت فرزندان در دین مبین اسلام دانست و افزود: خانواده از اهمیت به‌سزایی زیادی برخوردار است و مطابق دستورات دینی موثرترین روش تشویق فرزندان به نماز محبت کردن و توجه به روحیات آنان است و سلامت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقوا است.

ابراهیمی اهمیت ندادن به خانواده را باعث افزایش طلاق ها دانست و اضافه کرد: ترویج آزادی بی قید و شرط معاشرت زن و مرد، باعث متلاشی شدن خانواده می شود و یکی از مهمترین عوامل استحکام بنیان خانواده نگرش صحیح به جایگاه زن است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید


برایدیدنلینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.