سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پرهيز از اختلاف آهنگ رشد جامعه را سريعتر مي کند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 1972 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1389.03.03
 

امام جمعه بافت: پرهيز از اختلاف آهنگ رشد جامعه را سريعتر مي کند
امام جمعه شهرستان بافت با بيان اين مطلب که همت مضاعف و کار مضاعف در امور دنيوي و اخروي در سايه همدلي و يکپارچگي و بر محور ولايت تحقق مي يابد، گفت: پرهيز از اختلاف و دو دستگي و حرکت به سوي هم انديشي آهنگ رشد جامعه را سريعتر مي کند.

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2010%5C5%5C10%5Cimg634091119636562500.jpg


حجت الاسلام "علي ابراهيمي" روز دوشنبه در جمع اعضاي شوراها، دهياران، شهرداران و جمعي از مسوولان شهرستان بافت افزود: استعدادها و خلاقيت ها وقتي به ظهور مي رسد که مسوولان جامعه خير انديش، تلاشگر و در خدمت جامعه و اغنياي جامعه سخاوتمند و مشورت و همفکري محور عمل باشد.
وي خطاب به اعضاي شوراها اظهار داشت: بايد با تعامل و همفکري مديران شهرستان در راستاي آباداني و عمران اين شهرستان بيش از پيش اقدام شود.
فرماندار شهرستان بافت نيز در اين آيين گفت: با وجود نوپايي نهاد شورا در کشورمان شوراي سوم کارنامه قابل قبولي را در کشور ارايه کرده است.
"محمدعلي بهروز" عنوان کرد: بسيج اراده ها و همت هاي بلند بايد توسط شوراها صورت گيرد تا کشور عزيزمان که امروزه در همه ابعاد در حال توسعه است سريعتر مسير عزت خويش را بپيمايد.
وي شوراها را نمايندگان دولت در مديريت شهرها و روستاها دانست و گفت: امسال بايد با تلاش مضاعف عقب ماندگي هاي احتمالي جامعه برطرف شود.
بهروز دلسوزي و تعصب ملي شوراها را مانع مهاجرت روستاييان دانست و بيان کرد: امسال در شهرستان بافت علاوه بر احداث 100 کيلومتر راه روستايي، سه مجتمع آبرساني نيز از اعتبارات ملي براي آبرساني به روستاها احداث مي شود.
فرماندار بافت، ماموريت اصلي شوراها را ترويج فرهنگ اسلامي در حوزه کاري آنان عنوان کرد و گفت: نيرويي که تاکنون همه فتنه ها را خنثي و کشور را از مخاطرات نجات داده فرهنگ غني مردم و اعتقادات آنان بوده است.
وي در ادامه کارنامه دولت در اين شهرستان را بسيار درخشان دانست و با اشاره به تخصيص اعتبار امسال بافت بيان کرد: اين اعتبارات در مقايسه با سال گذشته 10 برابر شده است.
وي يادآور شد: استفاده بهينه از آب و اجراي سيستم هاي تحت فشار و احداث مسکن روستايي دو اولويت کاري مسوولان شهرستان بافت است.
بهروز گفت: از مجموع 90 هزار مسکن روستايي سهميه استان کرمان تنها يک هزار و 700 مسکن در شهرستان بافت احداث شده است که دراين راستا تا نقطه مطلوب و نوسازي روستاها فاصله زيادي وجود دارد.
وي تعداد شوراهاي روستايي فعال شهرستان بافت را 145 شورا برشمرد و اظهار داشت: 435 نفر از معتمدان مردم اين شوراها را اداره مي کنند.
به گفته وي، تعداد روستاهاي داراي دهياري در شهرستان بافت نيز 102 روستا است.
دبير ستاد زکات استان نيز در ادامه اين همايش گفت: شوراها مي توانند در امر جمع آوري زکات و احياي اين فريضه الهي سهيم باشند.
حجت الاسلام "حامد آزمايش" با اشاره به پرداخت معادل زکات جمع آوري شده در هر منطقه از سوي دولت براي توسعه آن منطقه عنوان کرد: در شهرستان بافت پارسال 94 تومان زکات جمع آوري شده و انتظار مي رود با برنامه هايي که امسال انجام شده کشاورزان و دامداران زکات بيشتري را بپردازند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.