سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تجزیه کردستان عراق، دسیسه جدید آمریکا است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 619 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.07.16
 
کد خبر : 21151- ۱۳۹۶/۰۷/۱۴- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, سیاسی



اخبار زرند ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مورد صهیونیست اظهار داشت: ریشه تمام جرم و جنایاتی که امروزه در جوامع بشری وجود دارد، استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است و تنها راه آرامش در منطقه نابودی غده سرطانی اسرائیل در منطقه است.

وی عنوان کرد: جنایات وحشیانه‌ای که توسط داعش و جبهه النصره رخ می‌دهد و در کشورهای اسلامی مردم مظلوم مسلمان را قتل و عام می‌کنند، حساب آنها از اسلام جدا است.

ابراهیمی با بیان اینکه امروز به برکت تفکر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و سپاه مقتدر، گروه‌های تکفیری در حال نابودی هستند، گفت: دشمنان به خوبی متوجه شدند که داعش و گروه النصره با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های دلاور مردان ایران اسلامی و نیروهای مقاومت در حال نابودی است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند با برنامه تجزیه کردستان عراق، ناامنی دیگری را ایجاد کنند و این یک دسیسه از سوی دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه زرند با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری گفت: حرکت تاریخی حضرت سیدالشهداء (ع) منشاء فروپاشی پایه‌های ظلم و ستم در طول تاریخ بوده و گره خوردن شور و شعور حسینی در ایران اسلامی، موجب گسترش فرهنگ عاشورایی در سراسر دنیا شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا صدای عزاداری ماه محرم و صفر کمرنگ شود، افزود: همه ما شیعیان وظیفه داریم در مناسبت‌های ویژه ماه محرم و صفر علاوه بر عزاداری برای مصیبت اهل‌بیت امام حسین(ع) با منطق، تفکر و سیره زندگی حضرت سیدالشهداء(ع) بیشتر آشنا شویم.

ابراهیمی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امنیت را یکی از بزرگترین نعمت‌ها دانست و گفت: این نیرو همیشه آماده خدمت در دفاع از کیان اسلامی است و شهرستان زرند نیز از این امنیت برخوردار است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.