سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حرف از ولایت زدن و طرفداری از سران فتنه کردن با هم معنی ندارد/ ما باید در تمام مسائل مطیع رهبر باشیم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 433 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.07.30
 
انتشار: جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۱۷:۵۶- کد خبر: 10721




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: طبق روایات راه سعادت و خوشبختی، جدا نشدن از راه اهل بیت (ع) و در زیر خیمه محمد و ال محمد ماندن، است.

وی در خصوص اهمیت روز جمعه و نماز جمعه گفت: در روایتی از پیامبر(ص) ، مسلمانی که روز جمعه نظافت عمومی و غسل جمعه را انجام دهد و بسوی نمازجمعه حرکت کند ۷۰ هزار فرشته اورا همراهی میکنند و برایش دعا می کنند.

امام جمعه با اشاره به مسائل سیاسی اخیر خصوصا در شهر زرند، گفت: اهل بیت (ع) کشتی نجات هستند و ما می گوییم مطیع آنها هستیم، جناح های اصلاح طلب و اصولگرا هم حرفشان این است که ولایتمدار هستیم.

وی افزود: اخیرا اختلافاتی پیش آمده، حال اگر ما دوستدار رهبرمان و ولایتمدار هستیم چرا اختلاف داریم و چرا چشم دیدن همدیگر را نداریم؟ ما باید بدانیم در تمام مسائل کشور، محب رهبری بودن به تنهایی کافی نیست بلکه ما باید مطیع رهبر باشیم.

ابراهیمی با اشاره به آیه ۵۹ سوره نساء تصریح کرد: طبق این آیه ما باید مطیع ولی فقیه و پیرو مقام معظم رهبری باشیم، دوست داشتن رهبر و سران فتنه در کنار هم، معنی ندارد.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نخبگان اشاره کرد و گفت: دشمن شناسی یک ضرورت برای همه ما است و در فرمایشات امام خمینی (ره) داریم که می فرمایند آمریکا یک لحظه به فکر منافع ملت ایران نیست و هدفش خشکاندن ریشه ملت ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: هر کدام از رؤسای جمهور آمریکا که روی کار می آیند با هر ادبیاتی که دارند، به همان نقشه استکبار جهانی که نابودی انقلاب اسلامی است عمل می کنند.

وی افزود: سپاه بدلیل اینکه توطئه های آمریکائی ها را خنثی کرده و ناجی و همراه ملت هایی چون عراق ، یمن و سوریه شده است مورد دشمنی آمریکا قرار گرفته است و این نشان می دهد که آنها از سپاه می ترسند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.