سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

سفرهاي استاني توفيق دولت براي خدمت رساني است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 696 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1389.03.05
 

امام جمعه بافت: سفرهاي استاني توفيق دولت براي خدمت رساني است

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2010%5C5%5C25%5Cimg634104072867500000.jpg


کرمان_امام جمعه بافت با اشاره به حضور رييس جمهوري و هيات دولت در استان ها گفت: سفرهاي استاني توفيق دولت نهم و دهم براي خدمت رساني به مردم ايران است.

امام جمعه بافت
حجت الاسلام"علي ابراهيمي" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري اسلامي با اشاره به اينکه اجراي چنين سفرهايي در نظام جمهوري اسلامي و در دنيا بي سابقه است، افزود: اين سفر ها مي تواند الگويي براي ساير ملل جهان باشد.
وي به اختصاص بودجه ها و مصوبه هاي سفرهاي گذشته هيات دولت به استان ها اشاره کرد و ادامه داد: سفر رييس جمهوري به استان کرمان و شهرستان بافت برکات بسياري را براي بافت به ارمغان آورد.
به گفته وي در سفرهاي گذشته رييس جمهوري به شهرستان بافت توجه ويژه در بخش هاي ورزش و توسعه مدارس شده است.
امام جمعه بافت با اشاره به اينکه شهرستان بافت نيازمند توجه ويژه مسوولان در همه امور اعم از عمراني و فرهنگي است، گفت: با توجه به اينکه اولويت سومين دور سفر رياست جمهوري به استان ها فرهنگي است، اين شهرستان نيازمند ايجاد حوزه علميه است.
وي ادامه داد: اگر حفظ دين داري مردم جزء اولويت هاي فرهنگي به شمار مي رود اختصاص بودجه براي ايجاد مکاني براي حوزه علميه در بافت ضروري است.
حجت الاسلام ابراهيمي تامين بودجه براي مصلي شهر بافت و ساخت حرم شهداي گمنام را از ديگر اولويت هاي فرهنگي بافت دانست.
وي همچنين توجه به توسعه جاده اي و ريلي، قابليت هاي کشاورزي، دامداري و معدن را از ديگر نيازهاي شهرستان بافت عنوان کرد که ضروري است مسوولان توجه ويژه به اين موضوع داشته باشند.
امام جمعه بافت ايجاد اشتغال را از مهمترين نيازهاي شهرستان بافت دانست و گفت: با توجه به خشکسالي هاي اخير بسياري از شهروندان بافتي براي تامين اقتصادي خود به شهرستان هاي ديگر استان و يا ساير استان هاي مجاور کرمان مهاجرت کرده اند.
وي ادامه داد: با توجه به ظرفيت هاي بالاي اقتصادي و گردشگري شهرستان بافت مي توان با استفاده بهينه از اين طرفيت ها ايجاد اشتغال را فراهم کرد.
وي ايجاد صنايع بسته بندي در اين شهرستان را راهي براي اشتغال زايي دانست.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.