سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت‌الاسلام راشدیزدی در جمع روحانیون حوزه علمیه جعفریه زرند؛ثواب طلبه ها همانند ثواب انبیا است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 424 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1396.08.28
 
25 آبان 1396 - 13:21- شناسه خبر : 64247


به گزارش صدای زرند، حجت‌ الاسلام “محمد کاظم راشد یزدی” با بیان اینکه بودجه طلبه یک نوع بودجه فرهنگی و اسلامی است، اظهارداشت: طلبه ها باید از زمان خود شناخت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه عصر سرعت است و دانشمندان ما باید در این عصر تعدادشان زیاد شود، ابرازداشت: شما باید مطالعه زیادی داشته باشید، حتی تمامی کتاب های ادبیات قدیم را مطالعه کنید.

این استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه زمان از اموال قوی تر است، خاطرنشان ساخت: هنوز زمان برای ما قیمت گذاری نشده است درصورتی که زمان بسیار گرانبها است.

وی اضافه داشت: کشور ما یک کشور غیر فعال است و سرانه کاری کشور ما نیم ساعت است که باید با فعالیت آن را به بیش از 6 ساعت در روز برسانیم.

حجت‌الاسلام راشد یزدی با اذعان اینکه طلبه ها با سلامت جسمی و مغزی که دارند باید از فصل غریضه جنسی به دور باشند، بیان کرد: طلبه ها باید موجب خوش حالی امام زمان(عج) باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر تقوا داشته باشید خدا درستان می دهد، تأکید کرد: اساتید حوزه های علمیه زحمات زیادی می کشند که باید بر دست همه آن ها بوسه زد.

وی با بیان اینکه بیکاری بسیار زشت است و خداوند آن را ناپسند می داند، ادامه داد: قلم اولین ابزار زندگی آدمی است و قلم در دین اسلام بسیار اعتبار دارد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.