سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه نهم دیماه ، با صدور بیانیه ی این روز را گرامی داشت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 396 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1396.10.10
 
امام جمعه زرند در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه نهم دیماه ، با صدور بیانیه ی این روز را گرامی داشت.



امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی: «حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود».



حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی ضمن گرامیداشت این روزبزرگ از همگان جهت حضور در مراسم گرامیداشت این روز دعوت نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح می باشد.

روز نهم دیماه 88 به عنوان سالروز ماندگار انقلاب و نماد بصیرت ملت شریف ایران و تجلی گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن که در عصر ما حضرت آیت الله العظی امام خامنه ای(مد ظله العالی) است میباشد.

قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی،نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

نهم دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود،روزی که به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی،مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزشها و لبیک گوی ولی فقیه زمانند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند نهم دی ؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان زرند دعوت می نمایم تا در روز شنبه 9/10/96 رأس ساعت 9:30 صبح در تجمع این روز بزرگ دست در دست مسئولین، مدیران، اساتید ، کارکنان و دانشجویان در حمایت از نظام و رهبری روبروی بازار زرند شرکت نمایند.


علی ابراهیمی
امام جمعه زرند
7دیماه 1396

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.