سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در مراسم یادبود شهید علی عظیمی: آرزوی همه خوبان عالم شهادت است/ شهدای مدافع حرم از همه چیز خود گذشتند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 565 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.10.26
 
انتشار: دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۵۱:۳۸- کد خبر: 11317


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم سالگرد تولد اولین شهید مدافع حرم شهید عظیمی اظهار داشت: روایات بسیار فراوانی از پیامبر و ائمه معصومین (ع) در ارتباط با آخرالزمان داریم که خود به دو بخش تقسیم می شوند، بخشی در ارتباط با ازدیاد تباهی و فساد، و بخشی دیگر به افرادی اشاره دارد که از لحاظ مرتبه، از اصحاب زمان پیامبر هم بالاتر هستند.

وی در ارتباط با راه نجات در آخرالزمان گفت: وسیله نجات در آخرالزمان دو چیز گهرباری است که پیامبر اکرم (ص) برای ما قرار دادند و آنها قرآن و عترت هستند و شهدای ما هم محصول قرآن و عترت و دست پرورده‌ی امام (ره) می باشند.

ابراهیمی با ابراز اینکه آرزوی همه خوبان عالم شهادت در راه خداست، تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم و با قرآن و ائمه اطهار مأنوس شویم و به دستورات مراجع تقلید و ولی فقیه عمل نماییم.

وی در ارتباط با شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از جمله شهید بزرگوار علی عظیمی، از همه چیز خود گذشتند و در خارج از خاک میهن خود، با دشمنان جنگیدند و با جان خود از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند.

در بخشی دیگر از این مراسم، حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند اظهار داشت: یکی از وظایف ما در آموزش و پرورش این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نسل جدید را با رشادتها و ایثارگری شهدا آشنا سازیم.

وی افزود: ما باید راه و روش شهدا را در کلاس درس و مدرسه و در جامعه نشر دهیم و به آنها تمسک بجوییم، چرا که شهدا بهترین الگوهای جامعه هستند و اگر بخواهیم که به موفقیت برسیم باید شهدا را الگوی خود انتخاب کنیم.

وی گفت: اگر ایران اسلامی در حال پیشرفت است و امنیت و اقتدار در کشورمان زیاد است، همه را مدیون خون شهدا هستیم.

کاظمی خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از کارهای مفیدی که شما می توانید در قدردانی از خون شهدا انجام دهید اینست که خوب درس بخوانید تا برای آینده کشور فرد مفیدی باشید.

شهید علی عظیمی در ۲۵ دی ماه ۱۳۶۵ پا به عرصه هستی گذاشت و در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در مبارزه با تکفیری ها و داعشیان در خاک سوریه و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام شهادت نائل آمد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.