سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: دشمنان بوسیله حکومت پهلوی روح خودباوری را از ملت ایران گرفتند/ به برکت امام(ره) ملت ایران سرآمد شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 582 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.11.28
 
انتشار: جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ / ساعت ۱۶:۳۵:۲۱- کد خبر: 11478

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) برای ما الگو هستند، وقتی امیرالمومنین و حضرت زهرا(س) را دوست داریم باید سعی کنیم طوری زندگی کنیم که سبک زندگی مان مثل آن بزرگان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعتماد بالای مقام معظم رهبری به جوانان، اظهار داشت: جوانان باید به معارف دینی خود عمق ببخشند و معارفی که از اهل بیت (ع) رسیده با تحقیق و با علم به آنها برسند، همچنین معلم ها باید معارف عمیق دینی را هر چه بیشتر به دانش آموزان بیاموزند.

وی افزود: یکی از معارف بلندی که به ما رسیده، سخنرانی های حضرت زهرا (س) خصوصاً خطبه فدکیه است که در جمع مسلمانان با روشنگری همراه بود و نگذاشتند انحرافات ادامه پیدا کند، همچنین سخنرانی هایی که در جمع زنان مدینه داشتند، این ها معارف بلند شیعه است.

ابراهیمی توصیه کرد: مردم باید مراسم عزاداری برای حضرت زهرا (س) برپا کنید و در آنها حضور پرشوری داشته باشید و این ایام را گرامی بدارید و هرچه که توان دارید برای راه و نام این بانوی بزرگوار هزینه کنید.

وی در ادامه خطبه ها، ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی زرند در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ایران با حضور تماشایی خود، باز هم حماسه آفریدند و باید دست شما را می بوسید که دین خدا را اینگونه حمایت می کنید.

وی به انهدام موشک اسرائیل توسط سوریه در این هفته نیز اشاره کرد و گفت: وقتی جنگنده قدرتمند F16 صهیونیست ها وارد سوریه شد، مورد اصابت و هدف نیروهای سوری قرار گرفت و بلافاصله پس از سقوط آن اسرائیلی ها گفتند حاضریم صلح کنیم و اینگونه خداوند صهیونیست ها را ذلیل کرد و آنها روز به روز حقیرتر خواهند شد.

امام جمعه زرند به کودتای انگلیسی رضاخان نیز پرداخت و گفت: انگلیسی ها در چنین روزهایی رضاخان را روی کار آوردند، رضاخان هم تحت امر آنها، مملکت ما را فروخت، حجاب را برداشت، جوانان ما را بدنام کرد و انواع فسادها را رواج داد و اینگونه روح خودباوری را از این ملت و مملکت گرفتند، اما به برکت امام راحل (ره) روحیه خودباوری برگشت و ملت ایران سرآمد شد.

خطیب جمعه زرند اعلام کرد: به مناسبت شهادت شیخ فضل الله محلاتی که این روز را به نام شهدای روحانیت نامگذاری کرده اند طی مراسمی گرامیداشت شهدای روحانی زرند در این هفته در شام شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه ثارلله سپاه زرند برگزار می شود و ضمن تجلیل از شهدای روحانی، تجلیل از آیت الله جعفری، آیت الله شاهرخی و آیت الله سید محمدصالح موسوی را خواهیم داشت.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.